سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارمند خوب از نظر زنگنه کیست؟/جوانانی که یکی در میان وارد وزارت نفت می شوند!

آیدین ختلان، دستیار ارشد وزیر نفت که خود را «عَمَلِه پشت صحنه» می‌داند یکی از همان جوانانی است که زنگنه جزو مدیران کاربلد عنوان می کند.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بیژن زنگنه وزیر نفت در مراسم اعطای گواهی صلاحیت حرفه‌ای به استعداد‌های شناسایی شده در صنعت نفت، ضمن بیان این که دوران مدرک گرایی در صنعت نفت گذشته است، بیان کرد: هر کس پیش من می‌آید، می‌گوید فلانی پسر خوبی است، او را استخدام کنید؛ قرار نیست پسر‌ها و دختر‌های خوب را استخدام کنیم بلکه باید کار بلد باشند.

او همچنین در این سخنان، اشاره‌ای هم به انتخاب منشی و دستیار در دفاتر وزرا و مدیران ارشد داشت و ضمن بیان این که در گذشته چند دستیار داشته که اکنون در دستگاه‌های مختلف مشغول به کار شده اند، با اشاره تلویحی به دستیار فعلی اش گفت: البته این یکی را نگذاشتیم که برود!

اشاره وی به آیدنی ختلان دستیار خودش بود.

زنگنه همچنین درباره نقش این دستیاران اظهار کرد: یک نفر باید باشد که تمام کار‌های مدیر را به او یادآوری کند، یعنی بگوید کت او ایراد دارد یا وقت آرایشگاهش رسید و در نهایت حتی وقت دکتر او را هم یادآوری کند، این دستیاران می‌توانند به اندازه یک معاون وزیر کارایی داشته باشند، به شرطی که آموزش هم دیده باشند.

اما دستیار ارشد فعلی وزیر نفت چه کسی است؟ آیدین ختلان جوانی است که از اوایل تصدی زنگنه بر وزارت نفت در دولت یازدهم، بدون سر و صدا و به اسم جوانگرایی وارد وزارت نفت شد.

او به مرور جایگاه خود را در وزارت نفت محکم کرد تا جایی که مسئولیت باشگاه نفت و نیرو را در دست گرفت، بررسی صلاحیت نامزد‌های مدیریت منابع انسانی و مصاحبه با آن‌ها در شرکت ملی نفت به او سپرده شد و به عنوان عضو هیئت مدیره هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس نیز منصوب شد.

اوایل اسفندماه سال گذشته، مسئولیتش در هلدینگ خلیج فارس به دلیل حساسیت نهاد‌های نظارتی نیمه کاره ماند و مجبور به استعفا شد، اما توانست یکی دیگر از دوستانش به نام مسعود جعفری اصطهباناتی را جایگزین خود در این سمت کند.

جعفری اصطهباناتی نیز یکی دیگر از جوانانی است که هرچند کمتر از ختلان، اما پیشرفت چشمگیری در ارتباط با وزارت نفت داشته است. او همزمان با عضویت در هیئت مدیره شرمت به ظاهر خصوصی صنایع پتروشیمی خلیج فارس، به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل صندوق تازه تاسیس پژوهش و فناوری صنعت نفت نیز منصوب شد. هرچند که این صندوق نیز در ظاهر خصوصی محسوب می‌شود!

حضور آیدین ختلان در نشست فعالان صنعت پتروشیمی با رئیس جمهور

جوانی که جوانان نخبه را از کشور فراری داد!

اما به ماجرا‌های آیدین ختلان بر گردیم؛ سید سجاد پورالحسینی دانش آموخته نخبه دانشگاه صنعت نفت که به دلیل رفتار‌های ناشایست وزارت نفت با نخبگان این صنعت، مدتی قصد مهاجرت از ایران را داشت، در گفت وگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: دلیل رفتن من از ایران به کانادا این بود که بتوانم مطابق با استاندارد‌های روز جهانی و دستگاه‌های به روز، کار تحقیقاتی انجام بدهم و بعد از دوره دکترا موفق به بازگشت به ایران شدم.

او افزود: وزارت نفت کنونی، تبدیل به یک کابوس برای همه نخبگان صنعت نفت شده است چرا که این افراد را بی سواد می‌دانند در حالی که خارج از کشور، به راحتی جذب بهترین دانشگاه‌ها و شرکت‌های بزرگ نفتی می‌شوند.

پورالحسینی ادامه داد: این نوع نگرش با فرمایشات رهبری مبنی بر این که افرادی که می‌توانند منشأ اثر باشند باید فعالیت کنند، در تضاد است. رفتاری که با من شد، یک رفتار شخصی نبود؛ فردی تا این حد در دفتر وزیر قدرت پیدا کرده که یک جوانی که بر اساس شوقش به فعالیت در کشور خودش بازگشته است، با این جمله مواجه می‌شود: «فکر کردی در ایران چه خبر است؟»

حضور آیدین ختلان در کنار مسعود کرباسیان، مدیرعامل شرکت ملی نفت


بیشتر بخوانید


او گفت: این افراد فقط مباحث مالی را در نظر می‌گیرند و حقوق ریالی اینجا را با حقوق دلاری خارج از کشور مقایسه می‌کنند. خواهش من از مهندس زنگنه این است که نسبت به اینگونه افراد، یک بازنگری داشته باشند و جلوی استخدام‌های بی ضابطه را بگیرند.

این فارغ التحصیل برتر رشته ازدیاد برداشت نفت، اظهار کرد: متاسفانه اکنون فیلتری که برای جذب در وزارت نفت قرار داده شده، همه را با هم می‌سوزاند. یعنی از یک طرف به خودمان یک امتیاز منفی می‌دهیم و از طرف دیگر به کشور‌های دشمن و رقیبی که نخبگان نفتی به آن جا می‌روند، یک امتیاز مثبت می‌دهیم.

NGL۳۲۰۰ نماد اعتماد به جوانان است

او تاکید کرد: همین افرادی که از ایران می‌روند، در آن کشور‌ها مسئولیت‌ها را در دست می‌گیرند و افتخار آفرینی می‌کنند و ما برای پیشرفت کارمان مجبور می‌شویم که از آن کشور‌ها خواهش کنیم که برای ما کاری را انجام بدهند که نخبگان خودمان در حال انجام دادن آن هستند. مجبور می‌شویم ساعت‌ها پشت در‌های بسته بنشینیم و آن‌ها درخواست کمک کنیم!

پورالحسینی ادامه داد: درخواستی که نخبگان از وزارت نفت دارند این نیست که سمت‌های مدیریتی بگیرند، بلکه از آن‌ها به عنوان مشاوران صاحبنظر استفاده شود. هیچ پیشرفتی بدون هزینه نیست و ما برای رسیدن به جایگاه جهانی در صنعت نفت، نیاز داریم به این که اشتباه کنیم. فکر می‌کنم طرح NGL۳۲۰۰ کاملا گویای توانایی جوانان بود.


بیشتر بخوانید


شرایط برای جوانگرایی، رقابتی نیست

او گفت: زمانی می‌توان از جوان گرایی و نخبه گرایی صحبت کرد که شرایط رقابتی باشد، اما متاسفانه اکنون در وزارت نفت برخی افراد، به صورت سفارشی، آسانسوری و بدون داشتن سابقه نفتی و تحصیلات برجسته مرتبط، در حال جولان دادن هستند.

این نخبه نفتی اظهار کرد: این افراد رفتار‌های ناشایستی را با نخبگان صنعت نفت دارند و با جملاتی شبیه به این که «چون کار پیدا نکردید به ایران برگشتید؟» سبب دلسردی آن‌ها می‌شوند. آقایان احسان امیدیان و شهاب احمدی زاده، افرادی بودند که بعد از اتمام تحصیلاتشان برای فعالیت در وزارت نفت تلاش کردند، اما با اینگونه رفتار‌ها ناامید شدند و از ایران رفتند.

او ادامه داد: سوال من این است که اگر این افراد بی سواد هستند، چگونه در خارج از ایران به راحتی جذب شرکت‌های بزرگ می‌شوند؟ با شناختی که من از وزارت نفت کنونی دارم، به شدت تمایل دارد به این که با شرکت‌های بزرگ خارجی همکاری کند. این کار زمانی خوب است که ما در ابتدا تمام تلاشمان را برای استفاده از پتانسیل داخلی داشته باشیم و اگر به نتیجه نرسیدیم، سپس دست به دامن شرکت‌های خارجی شویم، اما اکنون با دست خود، نیروهایمان را به تیم حریف فراری می‌دهیم و از او خواهش می‌کنیم که به ما کمک کند!

یک جوان نخبه، ۴ سال اسیر پله‌های دادگاه شد!

این فعال صنعت نفت بیان کرد: از تاریخ برگشتن من به ایران تا لحظه‌ای که جذب وزارت نفت شدم، ۴ سال و ۳ ماه طول کشید یعنی یک جوانی که با شوق به ایران برگشته، ۴ سال و ۳ ماه از عمرش را تلف راهرو‌های دادگاه و دیوان عدالت اداری کرد. اکنون نیز در ستاد وزارت نفت، در اداره کل نظارت بر صادرات و مبادلات نفتی مشغول به کار هستم که نهایتا نیاز به فوق دیپلم را لیسانس دارد.‌ای رفتارها، انگیزه‌ها را از بین می‌برد.

او افزود: به نظر من آقای زنگنه در دوره فعالیتشان، کارنامه درخشانی داشته، اما متاسفانه در بحث یکسری از قرارداد‌های بین المللی و رفتار با منابع انسانی عملکرد خوبی نداشته است.

پورالحسینی در ادامه گفت: آقای آیدین ختلان از افراد نزدیک به وزیر است که تقریباً در یک بازه زمانی کوتاه، تمام امور مربوط به استخدامی نیرو‌های جدید به ویژه دانشجویان دانشگاه صنعت نفت را در دست گرفتند. اگر واقعا نیت او خدمت کردن است، این نوع رفتار و ادبیاتی که استفاده می‌کند، باید اصلاح شود.

او تصریح کرد: آقای ختلان در وزارت نفت از چهره‌هایی است که خیلی راحت توانست مسیری را طی کند که اگر کارشناسان بررسی کنند، متوجه می‌شویم که یک نخبه نفتی طی ۲۰ سال هم نمی‌تواند آن را طی کند.

این فارغ التحصیل برتر دانشگاه آلبرتای کانادا افزود: او به من گفت که اصلا مدرک دکترای شما باید مورد بررسی قرار بگیرد؛ در حالی که من در همان تاریخ، استاد تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت و در حال گذراندن دوره پسادکترا در دانشگاه صنعتی شریف بودم. یعنی او با این رفتار، اعتبار علمی من و تمام نهاد‌های علمی که آن را تایید کرده بودند، زیر سوال برد.


بیشتر بخوانید


عَمَلِه‌ای که عامل فراری شدن نخبه هاست

ما در گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شنیدن ادعای افرادی مانند سیدسجاد پوالحسینی بار‌ها تلاش کردیم که با از آیدین ختلان سوال بپرسیم، اما هربار از پاسخ دادن سر باز زد. او در آخرین تلاش خبرنگار ما برای دریافت پاسخ این سوالات، ضمن اشاره به این که تاکنون با رسانه‌ای مصاحبه نکرده است، گفت: ما عَمَلِه‌های پشت صحنه ایم!

زمانی هم که از آقای وزیر پیگیر مشکل این افراد شدیم، بیان کرد: من خیلی این مسائل را قبول ندارم، برخی از این افراد فقط خیلی ادعا می‌کنند!

شایسته است که دستگاه‌های نظارتی کشورمان از قبیل قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی، صحت و سقم ادعای فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت و نخبگان این حوزه را بررسی کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت نفت ، وزیر نفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۲
در انتظار بررسی: ۰
Amiri
۱۲:۲۲ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
به نظر من کارمند خوب کسی که ۲۲ سال کار میکنه .ب موقع سرکارش حاضر میشه .
۱۴ روز سرکار پر مشغله کاری زیاد و دور از خانواده
و با سختی کار
اما جز قانون کار نیست
حقوقشم زیر خط فقر
بله
اقای وزیر نفت پیر خرفت
بهنام
۱۱:۱۴ ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
شمارابه خداحروف رادرست ودرجای خودقراردهید،
چقدراشتباه مینویسید؟
ناصر
۲۳:۰۲ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
دوستان عزیز لطفاً در انتخابات خوب دقت کنید هرکسی که انقلابی هست به ایشان رأی میدهیم.بخداقسم این اصولگرایان و اصلاح‌طلبان و سازندگی و بهاری و بنفش همشون پشت پرده یکی هستند اگر میخواهید به حقمون برسیم اگر میخواهید بخش خصوصی از ادارات جمع بشه که انشاالله ۱۴۰۰جمع میشه ماهمه تبدیل وضعیت میشم اکثر آقازاده‌ها ی اینا پیمانکار گردن کلفت هستند کشور را اینا به تاراج کشیدن شما را به خون شهدای عزیزمان ایران قسمتان میدهیم بیایید دیگر به این جناه ها رأی ندهیم هرچه میکشیم از جناه بازی ها هست
ناشناس
۲۰:۵۲ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
سلام عزیزان شما که چند سال صبر کردید سه چهار ماه دیگه هما صبر کنید تمام اینها باآمدن دولت جدید رفتنی هستن وزیر نفت بعدی هم فک فامیل سفارشی خودشو میاره تا بودههمین بوده تارانت سفارش هست مدرک نخبه کار بلد کیلو چنده خدا خودت بفریادمان برسیسسسست
ناشناس
۱۲:۴۳ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
هنوز این آقا تو قدرت هست وای بحال اون روزی که وزارت رو تحویل بده اونوقت گندهایی که زده آشکار میشه ، تیشه زده به منابع انسانی وزارت نفت ، نوچه های خودش و نماینده های مجلس رو یک شبه مدیر و معاون کرده اونوقت دم از تخصص سواد میزنه
ناشناس
۱۲:۳۹ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
زنگنه شاگردهای بله قربان گوی خودش رو یک شبه مدیر و معاون کرده و هیچکس هم قدرت نداره بازخواستش کنه ، البته اینا در کنار خسارت های مثل کرسنت که چیزی نیست .
دانشجو
۱۲:۳۶ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
فک می کنید فقط همین یکی هست که بدون حساب در وزارت خانه مشغوله؟
سر تا پایه وزارت نفت یک فساد بنیادی وجو داره و به این راحتی از بین نمیره.
ن،ر
۱۲:۱۹ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
من حتما اگه زنگنه مرد نذر میدم چون ملتی رها می شودن
ناشناس
۰۸:۲۵ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
وزیر نفت متاسفانه،به مهارت،جوانانی،که،لیسانس،مدکاراجتمایی،دارد،یا فوق لیسانس که مهندس مکانیک،تبدیل، انژی،دارد،وغیره،اهمیتی،برایشان ندارد،فقط،دنبال کار میرود،دستش تو،گردو،میذارند،اگر،پارتی،بزرگی،داری،یا پولی،داری،همین الان،وارد کار میشی،هر مهندسی میادسرکار۱۵،نفر،همراه ،خودش،میاره،سرکار،لطفا،یگیری،کنید
ناشناس
۰۴:۵۲ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
اینهمه پارتی بازی وبی عدالتی درتمام زمینه ها شرکت نفت .سازمانها .ارگانها.بازار گرانفروشیها.اختلاصها.احتکارهامیبینندولی صداشون در نمیاد.راستی چه حسابیه؟بیچاره مستضعفین.بیچاره کوخ نشینها
ناشناس
۰۰:۵۸ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
تا کیف گردانی و پارتی بازی و رابطه بازی و بی عدالتی و بی صداقتی وجود دارد باید به امثال زنگنه حق داد که وزارتخانه ارثیه پدریشانه لقب دیکتاتور برازنده امثال اینهاست خیلی از عدالت دور شدن تعدادی از مسئولان و فقط در حال شعار دادن هستن اصلا به فکر ملت نظام نیستن وفقط به دنبال پست مقام و چپاولگری هستند این همه گرانی حاصل بی تدبیری دولت روحانی بوده که در سال جاری فقط چندین بار ماشینهای دو شرکت خودرو سازها را گران کرده و دستش را تو جیب مردم کرده در کجای دنیا سابقه داشته ودارد در کمتر از یک سال چندین بار آن هم بوسیله شورای رقافت به جای شورای رقابت خودرو دولتی را گران کنند این گیف گردانی قانون را هم دور میزند تمام شرکتهای خودرو ساز دنیا افت تولید و کاهش قیمت خودرو داشتن چرا مسئولین کشورمان بر عکس دنیا دستش توی جیب ملت کرده این هم در این روزهای سخت کرونایی
خلیلیان
۰۰:۴۲ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
به نظرم این چهره ختلان آدم راحتی نیست و از چشم ظاهر ایشان مانند همان وزیربیمار نفت ضد مردم است واین آدمک و مترسکها و ملیجک وزیر هستند که در قسمتها و ادارات تابعه نفت زیاد فراوان هستند و چون سیستم ناکارآمد و ول و بی صاحب نفت در رشد سریع مانند بیماری کورنا هستند و کارت برنده واین افراد سرمایه نظام هستند این ملیجک وزیر رو درو قانون ایثارگران مجلس دروزارت نفت سنگ اندازی فراوانی کرد و این فرد نامزد تمام کمالی است.
ناشناس
۰۰:۱۹ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
کارمند خوب از نظر زنگنه کیست؟ فامیلهایش!
خوش ان روزهایی که وزیر بودن ابدی نبود! و بعد هم ارثی بشد.
ناشناس
۰۰:۰۶ ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
خودش هم نخبه بود بابت خساراتی که زد قضیه کرسنت گاز رایگان به ترکیه ترکمنستان دستگاه پوز غیر قانونی حذف کارت سوخت و شرکت شل فرانسه ...
ناشناس
۲۳:۴۲ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
با همین زد بندها مردم دیگر به نظام بدبین دل سرد شدن چون دیگر عدالتی از سوی مسئولان نمی بینند پارتی بازی و باند بازی جای شایسته سالاری را گرفته و هر روزمان بدتر از دیروز شده علتش هم بی عدالتی و بی صداقتی مسئولین و دست اندرکاران که حق ملت را مثل آب خوردن پایمال می کنند و کسی هم جوابگو این همه ندانم کاریها وبی عدالتیها نیست در حال حاضر از مسئولین رده بالای کشور آقایان رئیسی و قالیباف به فکر مردم و انقلاب هستند و ملت را امیدوار به آینده کردن هر چه بلا بدبختی از سوی این دولت به مردم رسیده که خیلی ها هستند به نان شب محتاجند خداوند از خطا کاران نگذرد الهی آمین
ناشناس
۲۳:۴۰ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
این جناب زنگنه گند زده به نفت رفته پیر خرفت ما حقوقمون ازیه شرکت خصوصی کمتره مثلا شرکت نفتی.
ناشناس
۲۳:۳۴ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
آخ آخ پاکی از چشماش میباره...
ناشناس
۲۳:۳۳ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
متاسفانه ما هم تو شهرستان شاهد این رفتارها هستیم منگلا میرن سر کار....
ناشناس
۲۳:۱۸ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
یه عده لاشخور دارن سرمایه های مالی و انسانی این کشور رو به باد میدن کسی هم صداش درنمباد
ناشناس
۲۳:۱۷ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
سلام من خودم دقیقا شرایط این بنده خدا رادادم چند بار هم پول ازمون دادم ولی خبری نشد در سامانه نخبگان وزارت نفت ثبت نام کرده ام ولی خبری نشد تازه چهار سال هم کار معین در پزوهشگاه بودم بعدش گفتن خداحافط با مدرک دکتری امیر کبیر و 17 مقاله isi
منم
۲۳:۰۵ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
کاش عوض میشد.
حالا بعدی اینو انتخاب نکنه بره دیگه. همه باید بازنشسته شن
محسن
۲۲:۴۸ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
لطفا سوابق درخشان تحصیلی و علمی و همچنین خانوادگی آیدین خندان ذکر شود، از کارهای بزرگی هم که کرده بگین ببینیم چه گلی به سر این مملکت زده.................الان پارتی اسمش شده معرف...........بقیه رو خودتون دیگه می دونست.........
حجت
۲۲:۴۵ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
منظور از کارنامه درخشان همون خودش خاموش میشه هست؟
ناشناس
۲۲:۴۴ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
سلام این زنکنه لیسانس عمرانشهم جای حرف دارد البته وقتی اقای زنگنه میکوید کاربلد باشد منظورش دقیقا این هست گوش به حلقه خزانهداری امریکا موساد والتروریست باشد والبته مثل زنگنه احمق ونادان نباشد بلکه باید بداند ایران وایرانی تا حالا توسط ناصرالدین شاه یکبار توسط احمد شاه یکبار توسط رضا شاه یکبار وتوسط محمدرضا شاه یکبار کلن به انکلیس وامریکا طبق قرارداد وسفتهای صهیونیستی فروخته شده است واینکه ولیفقیه نادان وکل حوزه علمیه نه حوزه شیاطین از اقتصاد اصلا حرفی نمیزنند وکاری نمیکنند درهمین قرارداد فروختن ایران وایرانی هست البته کل این قراردادها فاسد وفاقد وجاهت هست منتها درزمانه صهیونیستها باترور این قراردادهاراماندکاروارزشمند میکند
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
کارمند خوب کارمندیست که در دزدی از مافوق خود (شاه دزد) زرنگتر و بی رحمتر باشه
ناشناس
۲۲:۲۸ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
وزیر پیر و خسته،عامل اغتشاشات ۹۸
ناشناس
۲۲:۱۰ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
فعلا مدیریت در دست پخمگان است ، نخبگان هم سماق می میکن
رضا
۲۲:۰۹ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
با سلام
ممنون از باشگاه خبرنگاران جوان بابت تهیه این گزارش
خداردشکر بالاخره یک رسانه گوشه ای از مظلومیت نخبه های دانشگاه نفت رو پوشش داد
بنده رتبه اول کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه نفت اهواز بعد از4 سال و شکایت در دیوان عدالت اداری و پروسه های طولانی اداری بالاخره استخدام شدم
اما خیلی از دوستانم که هرکدام پتانسیل علمی بالایی داشتند با رفتارهای سلیقه ای و فیلترهای ساختگی وزارت و امثال همین آقای ختلان و دهقانی از استخدام محروم شدند خیلیاشون مهاجرت کردند و خیلیاشون هم در زمینه های دیگه مجبور شدن کار کنن و تحصیلات چندسالشون توی مهندسی نفت به باد بره.
لطفا استعا دارم بیشتر در مورد این قضیه خبر کار کنید و پیگیری کنید.
تشکر
ناشناس
۲۲:۰۹ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
راستی ماجرای دستگاه پوز ( کارتخوان ) تو دفتر وزیر نفت ( همون زنگنه خودمون ) چی شد ، معلوم شد وزیر چی میفروخته که کارتخوان برای فروش در دفتر داشته
ناشناس
۲۲:۰۱ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
اقای وزیرمن حاضرم تعدادموهای سرتان راهم بعرض برسانم
لطفا مرامعاون اول خودنمایید
ناشناس
۲۱:۵۹ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
اقای وزیرنوبت اصلاح مویتان چه روزی است ؟البته اقای معاون وزیر شمابفرماییدچون وظیفه اقای وزیر زیاداست ووقت نمیکنند حتی سرشان رابخارانند
ناشناس
۲۱:۵۸ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
همه مدیرهای نفتی که من دیدم و میشناسن مرخصن...
کارمند نگون بخت نفت
۲۱:۵۲ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
من ضدیت این آقا با منابع انسانی نفت رو شدیدا تایید میکنم چون یکی از ضربه خورده های بخشنامه‌های ناعادلانه تهیه شده توسط این آقا هستم که فقط به خاطر ضدیت با پرسنل زحمتکش نفت تصویب شد و جالب اینکه بر خلاف ماده ۴ قانون مدنی، عطف به ماسبق شد... و اون بخشنامه، بخشنامه جدید تعدیل مدرک کارمندان وزارت نفت هست که اردیبهشت ۹۷ تصویب شد....... و نهادهای نظارتی....
ش ه
۲۱:۵۲ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
از نظر زنگنه یا از نظر سیستم زنگنه. دیپلم پارتی دار به از دکترین باسواد
ناشناس
۲۱:۴۵ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
زنگنه نمونه یک مدیر با اخلاص است.ایشان با اخلاص تمام اختلاس را انجام می دهند.علی برکت الله.
ناشناس
۲۱:۳۶ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
اونی که بهتر بتونه اختلاس کنه
ناشناس
۲۱:۲۷ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
ایی قانون بازنشستگی شامل حال زنگه نمیشه یادم خیلی جوون بودی ک وزیر نفت شدی الان خیلی پیر شدی نوبت بده ب جوونا
داود
۲۱:۲۵ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
پس بقیه چی هستند۲۵ سال سابقه پیمانکاری یا۱۰ سال یا ۵سال پس ما چی فقط به فکر خودتون هستید
ناشناس
۲۱:۱۱ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
خدا به خیر کنه حتما افرادی مثل خودشون رو استخدام می کنند که در خدمتشون باشه .
ناشناس
۲۰:۵۶ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
مجموعه و بدنه وزارت نفت جولانگاه مدیران بی سواد و دیکتاتور هست.
افراد باسواد همواره سرکوب می شوند.
بعد از ۵ سال کار در شرکت گاز واقعا بی انگیزه شدم
اندازه یک کارگر به بنده حقوق می دهند در صورتی که افراد بی سواد جلوی چشم من با رفیق بازی و لفاظی ۳ برابر من دریافتی دارند و کلیه امکانات در اختیارشون هست.
واگذاری و گرفتن سمتها رانتی شده.
حسین
۲۰:۵۲ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
خدایا یک زلزله ایی ، سونامی ای نمیدانم ، یک بلای اسمانی نازل کن که فقط وزیران پیردزد بیت المال مثل زنگنه را نابود بکند .نمیدانم زنگنه چه سابقه درخشانی دارد جز نابود کردن سرمایه های این کشور و به تاراج بردن ان متاسفانه مجلس بی عرضه ای داریم که تا الان تخلفات ایشان را نادیده گرفته تا صحبت از استیهزا میشود خیلی راحت اقای وزیر با رشوه انها را میخرد و به ریش مردم میخندد . خدایا خودت به فریادمان برس .
مهدی از دانشگاه نفت
۲۰:۴۸ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
من یکی از فارغ التحصیلان دانشگاه نفت سال ۹۳ هستم. تععد محضری ازم گرفتند که حتما باید بعد از فارغ التحصیلی برا شرکت نفت کار کنم. وقتی اقای زنگنه اومد گفت این تعهد الکی بوده شما بیسواد هستید! من تو کنکور ارشد تمام دروس رو میانگین بالای ۸۰ زدم. حتی دانشگاه شریف میتونستم برم اما وعده پوشالی شرکت نفت رو خوردم. نخبه بنیاد نخبگان. ۵ اختراع. ۱۰ مقاله isi .... تو چندتا آزمون استخدامی قبول شدم اما مدرکم گیر بود نه ازاد میکردن نه استخدام. همه موقعیت هارو از دست دادم.هر کشوری اپلای کردم استادا در جواب گفت اولش تبریک به شما برا این رزومه. اما دانشگاه نه ریز نمرات میداد نه مدرک. ۶ سال درگیر شکایت دیوان و بعدش یه شبه رای مثبت با لابی منفی. الانم دارم برا کانادا اقدام میکنم و تقریبا نهایی شده...اما یه عمر رفته و جونی مدیونم از آقای وزیر.. این دنیا که زورمون نرسید اما اگه اخرتی باشه اونجا سر پل صراط منتظر میمونم. اقای وزیر فقط با رفاقتی که با اقای رفسنجانی داشت شد وزیر نفت اونم با مدرک مهندسی عمران. اما من با مدرک مهندسی نفت باید ۶ سال از جوانیم رو از دست بدم. واقعا از خودم خجالت میکشم که تو این کشور به دنیا اومدم. جمهوری اسلامی چقدر واژه قشنگیه. اما مسئولین جوری عمل کردن که جز سکوت نمیتونم چیزی بگم. تمام دوستان و همکلاسی هام اکثرا رفتن خارج (لیست رو میتونید ببینید با یه سرچ تو گوگل) چه بچه های گلی اکثرا از روستاها و قشر محروم فقط بخاطر وعده استخدام تو دفترچه کنکور با بهترین رتبه ها اومدن دانشگاه نفت. منم تا چند ماه دیگه رفتم و هیچ وقت برنمیگردم. برای همیشه خدانگهدار سرزمینم. به ما که وفا نکردی....حداقل برای بچه های اینده سرزمین خوبی باش.
ناشناس
۲۰:۴۶ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
بعدا گندش در میاد از خارج یهو وارد کشور میشن بعد بالاترین جای وزارت خانه میرن .....
حسین رباطی
۲۰:۴۰ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
از نظر وزیر کسی که عین خودش بخور و دهن دار باشه
خوبه
ناشناس
۲۰:۳۹ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
اینا دیگه به خوردن بیت المال عادت کردن
اینم از انتخاب حسن آقا
ناشناس
۲۰:۳۶ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
اینم از نفت دولت روحانی
ناشناس
۲۰:۳۲ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
چه خواستیم چه شد وزیر دستیاری می خواهد که به او بگوید کت شما کج است وقت اصلاح شماست وقت قرص خوردن شماست .بابا شاه هم اینطور دستیاری نداشت
ناشناس
۲۰:۲۷ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
مدیران نفتی شما از خائینان و چپاولگران بزرگ بودید که به اندازه ادعایتان برای این کشور و نخبگان و تولیداتش هیچ تلاشی نکردید.
لعنت بر مدیران کم کار و پر ادعا.
بختیاری فرزندی از زاگرس
۲۰:۲۵ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
پسر خوب و دختر خوب همون بیسوادهایی بودند و شدند همه کاره نفت به گمانم خودتم از اون پسرای خوبی!!!!!
ناشناس
۲۰:۲۲ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
زنگنه همچنین درباره نقش این دستیاران اظهار کرد: یک نفر باید باشد که تمام کار‌های مدیر را به او یادآوری کند، یعنی بگوید کت او ایراد دارد یا وقت آرایشگاهش رسید و در نهایت حتی وقت دکتر او را هم یادآوری کند،
ناشناس
۲۳:۳۵ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
وقتی ی وزیر اتاق کارش ووزات خونه روخونه عمش میدونه دستیارش،مدیر دفترش،منشیش باید فقط به امورات شخصیش برسه تاکاربلد محسوب بشه
ناشناس
۲۰:۲۲ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
خود کرده را هیچ تدبیری نیست این بی‌تدبیری نفت و نفتی ها ست که این حال و روز کشور ماست.
بختیاری
۲۰:۱۷ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
اشتباه نخبگان همینجاست اتفاقا مدیریت باید بدست نخبگان باشد
ول معطل
۲۰:۱۷ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
ای بابا!!! ما که شکر خدا نخبه نشدیم!!
خب اینی هم که میگن نخبه نبوده رفته دست راست جناب وزیر شده!!؟
خب جناب وزیر این گل و بلبل رو اگه کسی بهتون توصیه نکرده از کجا پیداش کردی؟؟؟
ناشناس
۱۹:۵۴ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
متاسفانه بسیاری از مدیران حال حاضر با پارتی مدیر شدن..بدون هیچ پیشینه علمی و تخصصی...حالا اگر یک ادم با سواد بخواد وارد سیستم بشه جلوش رو میگیرند..چون این مدیران بخاطر بی سوادی شان میرن زیر سوااال...و موقعیت ومیزشون رو از دست می دن...این منشی که یهو میشه مدیر نفتی با پارتی وارد شده واز ترس از دست دادن موقعیتش مانع میشه...در تمام ارگان های دولتی این هست...برای وارد شدن به این سیستم ها باید پخمه باشی نه نخبه...و گرنه اوضاع مملکت این نبود.....
تقی
۱۹:۲۴ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
به همه دانش آموختگان توصیه میکنم وارد شرکت مزخرف نفت نشین.که چو جز از بین بردن انگیزه ها تون کاری نمیکنه .سواد مورد نیاز این شرکت فوق دیپلم هست و پایینتر.تبعیذ و حقوق پایین و هدر بردن وقت و عمر چیزی نیست.جاهای خیلی بهتر هم هست.
ناشناس
۲۰:۱۲ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
شما به حقوق شرکت نفت بگی کم به بقیه چی میگی!!!!
فرزاد
۲۲:۲۴ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
آقای با سواد تبعیذ نه ! تبعیض
ناشناس
۲۳:۳۷ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
راس میگه
ناشناس
۱۸:۳۹ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
مملکت سازمان بازرسی‌کل کشور داره
دادستانی ‌داره
همین گزارشا رو میدین که علیه ت ن شکایت میکنن بعد ناراحت میشین
خب این گزارش‌ چی میگه؟
طرف مجرمه؟
قوه قضاییه چیکاره س‌پس
مجرم نیس؟
خب این همع زیراب زدی ازت شکایت میکنه که
ناشناس
۲۳:۲۸ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
ما که منظورتو نفهمیدیم....
ناشناس
۱۸:۳۲ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
بامزه است ! نخبه های جوان مملکت باید بیان کنار افرادی که سن و سالی از اونها گذشته نوکری کنند .
ناشناس
۱۸:۲۳ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
سلام باید به اقای زنگنه هم به خاطر سابقه درخشانشان در قرارداد کرسنت نشان افتخار ملی اعطا کنند
ناشناس
۱۸:۱۳ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
مجلس؟ خیلی از مشکلات کشور همین خواسته های نابجا نماینده گان مجلس است که از وزیر نفت میخوان بستگانشون رو دستوری تو شرکت نفت استخدام کنن پس چطور میخواید به داد نخبگان فارغ التحصیل دانشگاه شریف برسن...اگر همه چیز شفاف باشه یک تلفنچی وزیر با زد وبند نمیشه مدیر عامل یک شرکت پتروشیمی...انقلاب کردیم که این زدوبند ها از بین بره همه کارها شده زدو بند من با فوق لیسانس مدیریت صنعتی یک عمر هر کجا رفتم نتونستم کار پیدا کنم طرف با دیپلم شده مسئول یک شهرستان چرا چون پدرش یکی از مسئولین سابق بوده ..همه جای کشور همینجور هست کجا به گند کشیده نشده
ناشناس
۱۸:۰۶ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
این وزیر این همه سرمایه را از کجا آوردی ؟؟؟؟؟؟؟
آیا میتونه درک کنه یک ماه کار بکنی ۲/۵میلیون حقوق بگیری یعنی چه!!؟؟!!؟؟
ناشناس
۱۷:۵۵ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
لامصب از همون کارت خان رو میزت که ابدارچیت پول اب و برقو باهاش میداد پاداش بده چرا از بیت المال بذل و بخشش میکنی
ناشناس
۱۷:۵۲ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
ازنظرزنگنه کارمندخوب اونی که خوب ودرشت وتمیزاختلاص کنه وبی سرصدا
حسین رباطی
۲۰:۴۳ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
درود بر شما
گل گفتی
مهدی
۱۷:۳۸ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
منم یکی از همین نخبه هام، بیماری اختلال فروپاشی کلنی زنبور عسل یه بیماریه که باعث نابودی کندوهای زنبور عسل میشه و هیچ راه درمانی نداره، من یه ماده صد درصد ارگانیک ساختم که تنها راه درمانه این بیماریه، این طرحو فرستادم خارج از کشور سرمایه گذار حاضره 3و نیم میلیون دلار رو طرح سرمایه گذار کنه تو ایران بخوام اینو پیاده کنم باید شصت هفتاد درصد سود بدم به بقیه کل درامدمم میشه که باید تقسیم شه میشه 5 میلیارد، ولی خارج از ایران سود من برای هر سال 14 میلیون دلاره، حالا من باز حاضرم با اون وضع هم بمونم ولی وقتی هیچ کمکی نیست حتی نمیتونیم ام وی پی محصولمو بسازم تا همینجام با پول کارگری ساختمش، اونوقت کسایی که من میشناسم با یه مهمونی یه مسئول و چند کیلو برنج و روغن محلی سر کارن
حامد
۱۹:۰۵ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
سلام لطفا اسم این ماده ارگانیک را می فرمایید؟
ناشناس
۲۰:۲۰ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
خخخخخخخ،طرحشو لو بده
ناشناس
۲۳:۳۲ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
موفق باشید آقا نخبه من لیسانس دارم بیکارم تمام انگیزه مو از دست دادم خدا به داد نخبه ها برسه