سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس بنیاد مستضعفان:

زمینی را بِلا استفاده نمی‌گذاریم

فتاح گفت: هیچ زمین بلا استفاده‌ای نداریم و تمامی اراضی تحت پوشش، برای ساخت مسکن محرومان و پروژه‌های محرومیت زدایی استفاده شده است.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در جمع خبرنگاران و در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری برای ساخت مسکن محرومان با بیان اینکه با همکاری بنیاد مسکن در تلاش هستیم در حوزه ساخت و تأمین مسکن برای محرومان در شهر یا روستاها اقدامات لازم را انجام دهیم، گفت: بنیاد مستضعفان هیچ زمین بلا استفاده‌ای ندارند و تمامی اراضی بنیاد مستضعفان برای ساخت مسکن محرومان و یا در قالب پروژه‌های محرومیت زدایی به کار گرفته شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان اظهار کرد: بیش از ۲ هزار میلیارد تومان تاکنون برای ساختن مسکن محرومان، معلولان و متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به کار گرفته شده و امروز هم در قالب این تفاهم یک هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.


بیشتر بخوانید


رئیس بنیاد مستضعفان توضیح داد: برای بسته شدن پرونده ساخت مسکن محرومان باید تمام نهادها و دستگاه‌های مسئول پای کار باشند تا در قالب پروژه‌های انبوه سازی مسکن بتوانیم گام‌های موثری در این خصوص برداریم.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه امیدوارم با آورده خود متقاضیان سرعت اجرای این پروژه‌ها بیشتر شود، گفت: متاسفانه با افزایش قیمت مسکن تامین مسکن برای اقشار متوسط جامعه هم با مشکل مواجه شده است و بنابراین ما تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا در قالب این تفاهم‌نامه و با همکاری بنیاد مسکن بتوانیم سیمان رایگان برای ساخت مسکن محرومان تامین کنیم. من امیدوارم این روند تعاملات همچنان ادامه داشته باشد.

فتاح اظهار کرد: تسهیلات پرداختی به متقاضیان و محرومان برای ساخت مسکن ۵۰ میلیون تومان است که از سال آینده هم اضافه خواهد که البته در این حوزه آورده خود متقاضیان هم بسیار مهم است و باید متقاضیان هم خود اندکی آورده داشته باشند.

فتاح توضیح داد: بسته شدن پرونده مسکن محرومان به تنهایی از عهده بنیاد مستضعفان خارج است و باید تمامی دستگاه‌ها برای بسته شدن این پرونده بسیج شوند.

او تاکید کرد: مطالعات برای ساخت مسکن محرومان آغاز شده و تا سال ۱۴۰۰ اقدامات لازم برای ساخت مسکن محرومان را انجام خواهیم داد.

فتاح بیان کرد: از امروز تاریخ شروع تفاهم‌نامه با مقدمات آغاز شده و زمینه لازم فراهم شده و کلنگ آن بر زمین خورده شده و امیدواریم بتوانیم عملیات اجرایی آن را از سال ۱۴۰۰ آغاز کنیم.

فتاح اظهار کرد: بنیاد مستضعفان تعهدات خود را باید بتواند اجرایی کند و واحدها را سر موقع و در راستای منویات مقام معظم رهبری و امام راحل تحویل دهد و ما باید از ظرفیت و توانمندی‌های بنیاد مسکن استفاده کنیم.

این مقام مسئول اظهار کرد: ما آمادگی داریم در کنار بنیاد مسکن واحدهای مورد نیاز محرومان را تحویل دهیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
دلسوز
۱۹:۰۹ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
سلام، ممنون که به فکر مردم ، مخصوصا محرومان هستی، لطف میکنی، منت میذاری بر سرشون، هزینه ها رو هم با این وضعیت میدونیم خوب پایین میاری، آفرین، مرسی که هستی. همچنان باش فتاح.