سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان بدره مطرح کرد؛

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان بدره

سرهنگ بازیار از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان بدره خبر داد.

سرهنگ امیـــر بازیار فرمانده انتظامی شهرستان بدره در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: در راستای اجرای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را در هفت روز گذشته در سطح شهرستان اجرا که رضایتمندی بسیار خوبی در میان شهروندان و مسئولین داشته است.

او افزود: از نتایج این طرح می‌توان به کشف ۳ فقره سرقت، کشف مقادیری انواع مختلف مواد مخدر، دستگیری ۱۳ متهم در حوزه‌های مختلف (۲ نفر جرائم مالی، ۱ نفر حمل سلاح غیر مجاز، ۱ نفر قدرت نمایی در فضای مجازی، ۷ نفر مواد مخدر، ۱ نفر جعل و کلاهبرداری، ۱ نفر چاغوکشی)، توقیف ۱۷ دستگاه خودرو (شوتی، دستور دار و ...) و ۲ دستگاه موتور سیکلت، در سطح شهرستان اشاره کرد.

سرهنگ بازیار اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح افزایش احساس امنیت در بین شهروندان و کسب رضایتمندی مردم است و در ماه‌های پایانی سال به صورت ویژه در دستور کار انتظامی شهرستان قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بدره در خاتمه با تقدیر از همکاری خوب شهروندان با پلیس عنوان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه فعالیت اراذل و اوباش و فروشندگان و قاچقچیان سلاح و مهمات و موادمخدر، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.