سرهنگ القاصی مهر گفت: یکی از اهداف مهم نیروی انتظامی در سطح جامعه خدمت به مردم با روحیه جهادی و انقلابی و به دست آوردن رضایتمندی آحاد جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام به مناسبت سالروز تشکیل کمیته انقلاب و در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان کمیته انقلاب، گفت: برای موفقیت و پیشبرد اهداف در هر سازمانی، استفاده از تجربه پیسکسوتان نیازی اساسی است.

او اظهار کرد: پیشکسوتان کمیته انقلاب گنجینه‌های واقعی ، ارزشمند و نماد مقاومت در جامعه هستند و ما باید در خدمتگزاری به مردم، خدمات ارزنده این عزیزان را الگوی خود قرار دهیم.

القاصی مهر، ادامه داد: یکی از اهداف مهم نیروی انتظامی در سطح جامعه خدمت به مردم با روحیه جهادی و انقلابی و به دست آوردن رضایتمندی آحاد جامعه است و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

او با بیان اینکه رضایتمندی مردم در تمام زمینه‌ها در اولویت کاری پلیس است، بیان کرد: برای افزایش سرمایه‌های اجتماعی، جلب اعتماد و رضایتمندی عمومی، به استفاده بیش از پیش از تجربیات پیشکسوتان کمیته انقلاب اسلامی نیاز داریم.

فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان ضمن تجلیل از خدمات ارزنده تعدادی از جانبازان سرافراز و خانواده‌های گرامی شهدای کمیته انقلاب اسلامی ، خواستار تعامل بیشتر این گنجینه‌های انقلاب اسلامی با پلیس در جهت برقراری امنیت مردم شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.