سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قربانیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

لکه نفتی، ۳۸۰ هزار متر مکعب آب پایتخت را هدر داد

معاون حفاظت و بهره‌برداری آب منطقه‌ای تهران گفت: متاسفانه مشاهده لکه نفتی در آبگیر استان تهران، ۳۸۰ هزار متر مکعب آب تهران را هدر داد.

احمدرضا قربانیان  معاون حفاظت و بهره‌برداری آب منطقه‌ای تهران در گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به مشاهده لکه نفتی در  تاسیسات آبگیر بیلقان در بند تهران گفت: متاسفانه این لکه نفتی مربوط به یکی از ویلا‌های بالادستی آبگیر بیلقان بوده است.

او ادامه داد: هنگام مشاهده بو و لکه‌های مواد نفتی در محل ورودی آب رودخانه به تاسیسات آبگیر بیلقان در بند تهران، وضعیت هشدار اعلام شد و به محض به صدا درآمدن سنسور و با بستن دریچه‌های قطع سریع ورودی کانال‌ها و مانور شیر‌ها و دریچه‌ها از ورود آلودگی به داخل تأسیسات جلوگیری شد.

معاون حفاظت و بهره‌برداری آب منطقه‌ای تهران اضافه کرد: خوشبختانه با انجام به موقع اقدامات، این لکه نفتی وارد آب تهران نشد و پس از گذشت چندین ساعت از شروع آلودگی و کسب اطمینان از نبود آلودگی نفتی در رودخانه و شست‌وشوی حوضچه‌های پیش‌ته‌نشین، مجدد آب خام به تصفیه خانه کن روانه شد.


بیشتر بخوانید


قربانیان بیان کرد: ما این امید را به افراد می‌دهیم که آب تهران جزء آب‌های سالم است و از هرگونه آلودگی مبرا است، ولی متاسفانه روز گذشته برای دفع آلودگی نفتی ۳۸۰ هزار متر مکعب آب هدر رفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
دلسوز
۱۷:۵۴ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
سلام، اگه بموقع کنترل شده، پس هدر رفت 380 هزار لیتر چیه، اگه اون مقدار هدر رفته، پس باید شک کرد به اقدام بموقع مسئولان ذی ربط، خدا عالمه.