سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای ۱۰۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان بی بضاعت پاوه

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه گفت : با همت و مشارکت آموزش و پرورش، ناحیه مقاومت بسیج و خیرین نیک اندیش ۱۰۰ دستگاه تبلت خریداری و به دانش آموزان بی بضاعت پاوه‌ای اهدا شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سعدی فتاحی مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه گفت : برای خرید ۱۰۰ تبلت‌ در مجموع یک میلیارد و ۱٨۰ میلیون ریال هزینه شده که ۶۲۳ میلیون ریال آن از سوی آموزش و پرورش و ۵۵۷ میلیون ریال دیگر نیز از سوی سپاه ناحیه پاوه جمع آوری شده است.

او گفت : در طول امسال آموزش و پرورش پاوه با راه اندازی پویشی خیرخواهانه و دعوت از خیرین و همکاران به جمع آوری کمک‌های مردمی جهت خرید تبلت و گوشی اقدام کرد که خوشبختانه در این مسیر توانست ۱۵۰ دستگاه تبلت و گوشی را با مبلغی در حدود ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خریداری و در اختیار دانش آموزان قرار دهد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه افزود: با خرید و اهدای یکصد دستگاه تبلت در روز‌های گذشته، مجموع تبلت‌های خریداری شده در طول امسال به ۲۵۰ دستگاه رسیده است.

فتاحی افزود: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد دانش آموزان پاوه به شبکه‌ی آموزش دانش آموزی (شاد) دسترسی دارند و فعالیت‌های آموزشی خود را از این طریق پیگیری می‌کنند.

او ادامه داد: همراهی ارزشمند خیرین پاوه‌ای ستودنی و ماندگار است و برای تعالی برنامه‌های آموزش و پرورش نیازمند همت خیرین هستیم.

مدیر آموزش و پرورش پاوه افزود: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته حدود ۱۰۰ دانش‌آموز آموزش و پرورش پاوه از داشتن گوشی‌های تلفن همراه و یا تبلت محروم هستند که فعالیت‌های آموزشی آن‌ها از طریق معلم‌ها و راهبران آموزشی پیگیری می‌شود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.