سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آرایشگران بسیجی در خدمت سالمندان استان مرکزی

مسئول بسیج اصناف سپاه روح‌الله استان مرکزی با تشریح ابتکارات این نهاد از تشکیل گروه جهادی آرایشگران بسیجی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ پاسدار محمد فراهانی مسئول بسیج اصناف سپاه روح‌الله استان مرکزی از تشکیل گروه جهادی تخصصی آرایشگران بسیجی با هدف خدمت رسانی به سالمندان خبر داد.

سرهنگ پاسدار محمد فراهانی افزود: یک گروه جهادی تخصصی که از آرایشگران هستند برای خدمت رسانی به خانه سالمندان و مراکز تربیتی و بهزیستی تشکیل شده که به طور هفتگی در این مراکز حاضر می‌شوند و به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

او طرح کاسبان امین را از دیگر طرح‌های ابتکاری بسیج اصناف عنوان و اضافه کرد: بسیج اصناف با انجام این طرح با هدف برقراری آرامش در بازار به دنبال رفع مشکلات بازار نظیر توزیع مایحتاج مردم و کالا‌های اساسی است که آثار و خیرات بسیار زیادی به دنبال داشته و با قوت دنبال خواهد شد.

مسئول بسیج اصناف سپاه روح‌الله بیان کرد: یکی دیگر از ابتکارات بسیج اصناف در طی این مدت راه اندازی اردو‌های جهادی بوده که بیش از ۵ گروه جهادی خدمت رسانی به مناطق محروم ساماندهی شده اند که تعمیر لوازم نیازمندان از جمله این خدمات است و خوشبختانه نتایج خوبی هم به همراه داشته است.

او ادامه داد: به دنبال عملیاتی کردن فرمان مقام معظم رهبری در راستای کنترل قیمت‌ها و مقابله با گران فروشی، کم فروشی و سایر تخلفات صنفی، قرارگاه ۱۷ ربیع الاول از ۳ ماه گذشته در استان مرکزی آغاز به کار کرد و در این راستا بیش از ۷۳ بازرس بسیجی در آموزش تخصصی دیدند.

سرهنگ فراهانی تصریح کرد: بسیج اصناف در راستای مبارزه با کرونا با حمایتی که داشت بیش از ۱۶ کارگاه تولید ماسک در سطح استان مرکزی فعالیت دارند که خدمات بسیار زیادی در راستای کاهش قیمت ماسک انجام داده اند.

او ادامه داد: یک اتفاق جدید و خلاقانه که استان مرکزی برای اولین بار در کشور رقم زد راه اندازی اولین دفتر تخصصی بسیج اتاق تعاون است که با توجه به ظرفیت‌ها به دنبال رفع موانع تولید و کسب و کار وکاهش و کنترل قیمت‌ها و ایجاد تعادل در بازار هستیم.

مسئول بسیج اصناف سپاه روح‌الله اظهار کرد: یکی دیگر از فعالیت‌های بسیج اصناف که امروز به شکل گسترده در حال انجام است آموزش احکام فقه بازار به اصناف و واحد‌های تولیدی به صورت حضوری و مجازی است.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.