مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر فردا ۲۹ بهمن در اراک برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  احسان ربیعی مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی گفت: مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان مرکزی فردا چهارشنبه ۲۹ بهمن، از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در سالن اجتماعات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی برگزار می‌شود.

ربیعی با بیان اینکه متاسفانه شرایط کرونایی این مراسم را با محدودیت‌هایی مواجه کرده و افزود: اختتامیه این جشنواره با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، با حضور برگزیدگان جشنواره، تعداد محدودی از مسئولین، تعداد معدودی از اصحاب رسانه و مدیران رسانه‌های استان مرکزی برگزار و از نفرات برتر تقدیر خواهد شد.

او اضافه کرد: همچنین آثار برگزیده استانی که به جشنواره کشوری هم راه پیدا کرده اند، در روز پنجم اسفندماه در تهران مورد تشویق و تقدیر قرار خواهند گرفت.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی بیان کرد: بیش از ۳۲۵ اثر شاخص در جشنواره ابوذر امسال توسط اصحاب محترم رسانه ارسال شده که از آثار برگزیده تجلیل می‌شود.

او ادامه داد: این جشنواره با رویکرد امید آفرینی، ارتقای تولیدات انقلابی، ترویج گفتمان انقلاب، ظهور استعداد‌های رسانه‌ای استان انجام شد.

ربیعی تصریح کرد: برداشتن گام نخست برای ما بسیار مهم بود و ان شاء الله از این پس با همراهی مسئولین استان، مدیران رسانه ها، خبرنگاران، عکاسان و کلیه کنشگران و دلسوزان این حوزه بتوانیم یک فضای رقابتی حرفه‌ای سالم و یاری دهنده به پیشرفت جامعه را داشته باشیم.

او بیان کرد: از همه عزیزانی که به دلیل شرایط کرونا نمی‌توانیم در این مراسم اختتامیه در خدمت آن‌ها باشیم عذرخواهی کرده و امیدواریم با عنایت الهی، این ویروس منحوس از جامعه ما برطرف و سال آینده مراسم اختتامیه دومین جشنواره ابوذر را با حضور حداکثری اصحاب معزز رسانه استان در یک برنامه با شکوه برگزار نماییم.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی در پایان از کلیه اصحاب رسانه و به ویژه خبرنگاران دعوت کرد که برای جشنواره ابوذر سال ۱۴۰۰ آثار تولیدی شان را آماده کنند تا سال آینده استان مرکزی حضور درخشان در سطح ملی داشته باشد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.