انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
باسلام نه اجازه ورودخودرو باکیفیت بهتر وقیمت ارزانتر به مردم میدهند ونه همین خودروهای تولیدداخل باکیفیت پایین رو به مردم میفروشند وبه افراد خاصی میدهند وهرکی قرعه کشی وارد میشه ناراضی میباشدومردم حودروهای تولید داخل را بایداز دست رانتخواران ودلالان باقیمتهای بسیاربالاتربخرند .
سلام، خوب قیمت خودروهای تولید داخل، فقط توسط شرکتهای مربوطه انجام شده که پشت سره اونا، اشخاصی بودند و هستند که منافعشون اجازه نمیده مردم خودروی خوب و با کیفیت سوار شن، شورای رقابت و استاندارد هم دکوری بودند، چون وقتی هیچ رقابتی بین خودروهای وارداتی که خدا تومن روی اون میکشن و به خلق الله میفروشن، و وارداتش دسته یک عده ی خاصیه، نیتونه با خودروهای ساخت داخل که دارای کیفیت و استاندارده پایینی هستن، رقابت کنه، خودرویی که ای بی اس یا شیشه برقی و کروز کنترل و غیره که الان در خودروهای روز دنیا کار میشه، در اون آپشن حساب بشه، خدمات پس از فروشش نامناسب باشه، دارای چندگانگی قیمت مثل قیمت کارخونه و بازار آزاد باشه که در هیچ جای دنیا وجود نداره، قرعه کشی بشه که خیلی خنده داره، به لعنت خدا هم نمی ارزه، لذا آزاد سازی اصلا مفهوم واقعی پیدا نمیکنه، چرا که وقتی رقابت نباشه، این مقوله ارزش نداره حتی اگه تمهیداته خاصی درونش دیده بشه.بیشتر به جوک شباهت داره تا یک بحث جدی و یا راهکار، و مطمئنا برای مردم هیچ منفعتی نداره.
ببخشید مگه تا الان قیمت خودروها آزاد نبوده . طی سال جاری شاید صد بار افزایش قیمت داشتیم . آزاد سازی قیمت یعنی چی؟ اونا که به نمایندگان مجلس دنا پلاس میدن پس نگرانی هم از بابت گران کردن ندارن . پس آزاد سازی قیمت معنی نداره
آزاد سازی یعنی اجازه دهید خودرو وارد کشور بشه تا خودرو سازها اینقدر به دنبال بالا بردن قیمت خودروهای بی کیفیتشون نباشند
آزاد سازی بشر طیکه عرضه بیش از تقاضا باشد عالیست
آزاد سازی بشر طیکه عرضه بیش از تقاضا باشد عالیست