سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری یک تن گوشت فاسد و غیر مجاز از قصابی ها

معاون اجرایی تعزیرات استان کرمانشاه از پاکسازی قصابی‌های خیابان نواب کرمانشاه از گوشت غیربهداشتی خبر داد.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  جلال عزتی با اشاره به تشدید نظارت بر بازار گوشت و مرغ در کرمانشاه گفت:  امروز (۲۸ بهمن) گشت مشترکی متشکل از تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، دامپزشکی، مرکز بهداشت، اجرائیات شهرداری داشتیم که هدف اصلی آن نظارت بر قصابی‌های محدوده خیابان نواب بود.

او از بازرسی نزدیک به ۲۵ واحد صنفی قصابی در این محدوده یاد کرد و افزود: یک تن گوشت فاسد و غیرمجاز از این واحد‌ها جمع‌آوری و معدوم شد.

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به پلمپ دو قصابی متخلف و غیرمجاز در خیابان نواب بیان کرد: برای هشت واحد نیز به دلیل تخلف کشتار غیرمجاز پرونده تشکیل دادیم.

عزتی مشکل اصلی واحد‌های قصابی محدوده خیابان نواب را عرضه گوشت کشتار غیرمجاز دانست و افزود: این واحد‌ها گوشت خود را از مسیر قانونی و مورد تایید کشتارگاه تامین نمی‌کنند، بلکه گوشت کشتار‌های غیرمجاز که در منازل یا گاراژ‌های محلات اطراف شهر انجام می‌شود را به فروش می‌رسانند.

او با بیان اینکه تا کنون چندین مرتبه با قصابی‌های متخلف خیابان نواب برخورد شده، گفت: همین که گشت و بازرسی تمام شود این واحد‌ها به فعالیت غیرمجاز خود ادامه می‌دهند و تا زمانی که مشتری داشته باشند گوشت غیرمجاز می‌فروشند.

معاون اجرایی تعزیرات کرمانشاه اظهار کرد: متاسفانه گوشت این واحد‌ها به دلیل غیرمجاز بودن ارزان است و بسیاری از خانوار‌های ضعیف سراغ خرید آن می‌روند و از همین رو معضل قصابی‌هاین این محدوده ریشه اقتصادی و اجتماعی دارد.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.