سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعمال محدودیت‌های جدید در خراسان جنوبی

اعمال محدودیت‌های جدید مهم‌ترین تصمیم ستاد مقابله با کرونا در خراسان جنوبی بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، تغییر رنگ برخی از شهر‌های خراسان جنوبی، باعث شد تا امروز ستاد استانی مدیریت این بیماری تشکیل و دستورات جدیدی اتخاذ شود.

موضوع اول منع تردد شبانه از شنبه در همه شهر‌های استان حتی شهر‌هایی با رنگ آبی بود که از روز شنبه در همه شهر‌های استان از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد اعمال می‌شود.

برگزاری برخی مسابقات ورزشی بدون مجوز ستاد کرونا موضوع دیگر مورد بحث این جلسه بود که استاندار خراسان جنوبی در این خصوص گفت::تمام نشست‌ها و مسابقات از ۲ هفته قبل از برگزاری درخواست خود را به دبیرخانه ستاد اعلام کنند تا ستاد برای برگزاری آن تصمیم گیری کند و با متخلفان هم برخورد خواهد شد.


بیشتر بخوانید


ملانوری در این جلسه با اشاره به تلاش یکساله مردم و مسئولان برای مقابله با کرونا گفت:در شرایط کنونی هم اگر غفلت کنیم هزینه‌های سنگینی به کشور و مردم تحمیل خواهد شد.

او با اشاره به اینکه تغییر رنگ برخی شهر‌ها نشان می‌دهد در برخی موضوعات مشکلاتی داریم گفت:عمده‌ترین مشکل این روز‌های ما عادی انگاری این ویروس از سوی مردم است که اگر ادامه یابد شاهد محدودیت‌های بیشتری آن هم در آستانه سال جدید خواهیم بود.

دهقانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هم در این جلسه از برگزاری برخی کلاس‌های درس در خراسان جنوبی خبر داد که بر اساس دستورالعمل‌ها نباید برگزار می‌شد.

او با اشاره به تغییر رنگ برخی شهر‌ها بوِیژه شهرقاین که از زرد به نارنجی تغییر کرده گفت:باید همه تلاش کنیم تا شرایط بدتر نشود.

دهقانی با اشاره به اینکه تاکنون موردی از ویروس جهش یافته انگلیسی در استان مشاهده نشده، اما با توجه به پخش شدن این ویروس در کشور هیچ جا امن نیست، گفت:با توجه به اینکه قدرت سرایت ویروس انگلیسی بالاست، در صورت شیوع آن در مدت ۷۲ ساعت شاهد سرازیر شدن بیماران با بیمارستان‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.