سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راه استان ایلام:

ارائه خدمات به مسافران کرونایی توسط شرکت‌های حمل مسافر ممنوع است

سرهنگ همتی زاده گفت: در راستای سلامت عمومی جامعه، ارائه خدمات به مسافران کرونایی توسط شرکت‌های حمل مسافر ممنوع است.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: کلیه شرکت‌های حمل مسافر موظف هستند در راستای صیانت از سلامت مردم ، قبل از صدور بلیط برای مسافران ، وضعیت تست کرونای آن‌ها را از سامانه " سروا " استعلام کنند و در صورت ابتلا به این بیماری ، از ارائه خدمات به چنین مسافرانی خودداری نمایند.

او اظهار کرد: شرکت‌های حمل و نقل مسافر صرفاً مجاز به تحویل مسافر و صدور صورت وضعیت به رانندگانی هستند که دارای صلاحیت و مورد وثوق شرکت بوده و وسیله نقلیه آن‌ها از نظر فنی و ایمنی کاملا سالم باشد و هیچگونه نقص فنی در سامانه کنترلی و راهبری وسیله نقلیه وجود نداشته باشد.

رئیس پلیس راه استان ایلام ادامه داد: در صورتی که شرکت‌های تعاونی مسافری برخلاف قوانین و مقررات حمل مسافر، صورت وضعیت صادر کنند ، به کمیسیون ماده ۱۲ آیین نامه اجرایی تبصره ۱ ماده ۳۱ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و همچنین در صورت عدم رعایت ضوابط توسط رانندگان ناوگان عمومی مسافربری به کمیسیون موضوع ماده ۱۱ همین قانون به سازمان راهداری معرفی می‌شوند.

او اظهار کرد: حمل و نقل مسافر توسط خودرو‌های شخصی در پایانه‌های مرزی مهران ممنوع بوده و در صورت مشاهده ، پلیس برابر مقررات با راننده‌های خاطی رفتار می‌کند.

همتی زاده با تقدیر و تشکر از فعالیت‌های مدیر پایانه مرزی شهید سلیمانی به دلیل ساماندهی و انضباط بخشی در حوزه خدمات دهی به مسافران، بیان کرد: می‌طلبد شرکت‌های حمل و نقل مسافر از ارائه خدمات به رانندگان فاقد مدارک خودداری کنند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.