سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش مراجعه‌کنندگان به مرکز غربالگری ۱۶ ساعته

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: در چند روز گذشته افزایش مراجعه‌کنندگان به مرکز غربالگری ۱۶ ساعته، نشان از خیز مجدد کرونا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرستان مهاباد تاکنون تعداد ۶ هزار و ۷۱۱ مورد مثبت کرونا شناسایی شده است که از این تعداد ۴ هزار و ۸۷۷ نفر در مراکز غربالگری شناسایی شده و تعداد یک هزار و ۷۸۰ نفر نیز در بیمارستان این شهر شناسایی و بستری شده‌اند.

حسینی نسبت به روند صعودی شمار مبتلایان در شهر‌های همجوار و کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مهاباد ابراز نگرانی کرد و افزود: وضعیت کرونا همواره شکننده بوده، لذا از شهروندان می‌خواهیم شیوه نامه‌های بهداشتی را همچنان جدی بگیرند.

او تصریح کرد: شمار مبتلایان و بستری‌های کرونایی در هر پیک جدید افزایش ۲ برابری داشته و پیک چهارم کرونا بسیار خطرناک‌تر از پیک سوم خواهد بود، لذا عزمی عمومی و جدی برای جلوگیری از شیوع موج جدید الزامی است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد با اشاره به کاهش استفاده از ماسک و عادی انگاری کرونا از سوی شهروندان گفت: سهل انگاری در استفاده از ماسک و عادی انگاری ویروس کرونا علاوه بر اینکه سلامت شهروندان را تهدید می‌کند، اقتصاد و پویایی شهرستان را هم با چالش جدی روبرو خواهد کرد.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.