سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه باغ‌های زیتون در استان سمنان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: استان سمنان ظرفیت خوبی برای کشت محصول زیتون دارد و عملکرد سازمان جهاد کشاورزی استان در زمینه تولید زیتون مطلوب است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سیدحسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: ظرفیت‌های استان سمنان در زمینه کشت زیتون بسیار زیاد است و در این استان ظرفیت خوبی برای کشت محصول زیتون وجود دارد و از طرف کشاورزی نیز گرایش به توسعه باغ‌های زیتون دیده می‌شود.

او با اشاره به رویکرد‌های سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برای توسعه باغ‌های زیتون گفت: تلاش شده برای افزایش کیفیت محصول زیتون در این استان از ارقام خوب استفاده شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اضافه کرد: با اقدامات انجام‌شده و استفاده از ارقام مطلوب زیتون، عملکرد در زمینه تولید این محصول در استان سمنان نیز مطلوب است.

میرعماد با اشاره به رویکرد توسعه باغ‌های زیتون در استان سمنان افزود: در استان سمنان حتی از فضای سبز شهری و پارک‌ها برای کشت این محصول استفاده شده است.

او درباره بیشترین سطح زیر کشت زیتون در شهرستان‌های استان سمنان نیز گفت: بیشترین وسعت باغ‌های زیتون در  شهرستان‌های گرمسار، آرادان و سمنان است.

انتهای پیام /گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.