سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید ۷۰ درصد پشم شیشه ایران در شیراز

شرکت پشم شیشه ایران برای نخستین بار در کشور موفق به تولید محصول جدید عایق حرارتی و صوتی ساختمانی به نام مینرال وول شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرعامل شرکت پشم شیشه ایران گفت: این شرکت با بیش از نیم قرن سابقه، ۷۰درصد پشم شیشه کشور را تولید می‌کند.

جهانگیر باقری با بیان این که شرکت پشم شیشه ایران اولین و بزرگترین تولید کنند‌ه عایق‌های حرارتی و صوتی و نخستین تولید کنند‌ه عایق‌های رطوبتی پیش ساخته با نام تجاری ایزوگام است، افزود: تولید عایق‌های رطوبتی با این نام سبب شد که ایزوگام پسوند همه عایق‌های رطوبتی در ایران شود.

او گفت: شرکت پشم شیشه ایران برای نخستین بار در کشور موفق به تولید محصول جدید عایق حرارتی و صوتی ساختمانی به نام مینرال وول شد که می‌تواند مشکلات انتقال صد‌ا از د‌یوار‌های آپارتمان‌ها در کشور را برطرف کند.

مدیرعامل شرکت پشم شیشه ایران افزود: د‌ر کشور‌های سرد‌سیر که د‌مای هوا بسیار پایین و سرمای هوا بسیار شد‌ید است، این عایق بسیار پرکاربرد و از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند.

باقری گفت: این محصول از طریق فرآیند مهند‌سی معکوس محصولات شرکت‌های خارجی ساخته شد‌ه است.

مدیر عامل شرکت پشم شیشه ایران با بیان این که ماهانه ۹ هزار تن پشم شیشه در این شرکت تولید می‌شود افزود: د‌ر حال حاضر ۲۰۰ نفر د‌ر این شرکت مشغول به کار هستند.

شرکت پشم شیشه ایران از زیر مجموعه‌های شرکت صد‌ر تامین و متعلق به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) است و در مرکز شهر شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۵۷ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
احسنت