سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از پوستر نخستین مسابقه حروف نگاری در آبادان

با حضور مسئولان فرهنگی هنری آبادان ،پوستر نخستین مسابقه حروف نگاری ( تایپو گرافی )با نام "عطر بهاران "در شهرستان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،آموزشگاه ومرکزمهارت آموزی نقطه باهمکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان به مناسبت چهل ودومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، با هدف پرداخت هنری به آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل در جهت اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی و بهره‌مندی از ظرفیت بصری و ویژگی‌های حروف‌نگاری ( تایپوگرافی ) فارسی ، نخستین مسابقه حروف نگاری ( تایپو گرافی )با نام "عطر بهاران را برگزار می کند .

جمشید عبود زاده مدیر آموزشگاه ومرکزمهارت آموزی نقطه در خصوص این مسابقه گفت:روش ارسال آثار و اطلاعات مربوط به این مسابقه طی فراخوانی در رسانه های معتبر و درگاه اداره کل فرهنگ و اراد اسلامی منطقه آزاد اروند منتشر شده است و علاقمندان می توانند ؛  آثار ارسالی را به صورت فایل با پسوند JPG و مد رنگ RGB به نشانی آبادان اول پل کابلی امام رضا(ع) به سمت بلوارطیب آموزشگاه ومرکزمهارت آموزی نقطه به دبیرخانه ارسال نمایند و یا جهت هماهنگی بیشتر با شماره تماس ٠٩٣٠٦٢٨٥٧٠١ تماس حاصل فرمایند.

او افزود: همچنین انتخاب و داوری آثارمتعاقبا در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند به نشانی : https://arvand.farhang.gov.ir اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.