سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندر ماهشهر طلایه دار کاهش تلفات سوانح جاده‌ای درون شهری

معاون عمرانی فرماندار بندر ماهشهر گفت: رتبه نخست کاهش تلفات سوانح جاده‌های درون شهری طی یک سال اخیر در خوزستان از آن این شهرستان شد.

مهرزاد شریفی معاون عمرانی فرماندار بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه شورای ترافیک شهرستان با حضور مدیران شهرستان گفت: بندر ماهشهر رتبه نخست کاهش تلفات سوانح جاده‌های درون شهری طی یک سال اخیر در خوزستان را کسب کرده است.

او با بیان اینکه در این جلسه مصوب شد بلوار ورودی شهر چمران تا اوخر امسال از سوی شهرداری چمران آسفالت شود، افزود: همچنین مقرر شد از نقاط پیشنهادی شهرداری بندرامام خمینی (ره) با حضور عوامل ترافیکی بازدید میدانی بعمل آید.

براساس آمار ارائه شده از سوی پلیس راه و پزشکی قانونی، تعداد ۲۳۵ فقره تصادف منجر به فوت در خوزستان طی ۶ ماه امسال ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۱۴.۹ درصدی را نشان می‌دهد، همچنین در مدت یاد شده روند تصادف‌های منجر به فوت ۱۲.۷ درصد، جرحی ۲۶.۹ درصد، مجروح ۲۸.۱ درصد و خسارتی ۲۰.۵ درصد کاهشی بوده است.

علت عمده تصادفات و سوانح رانندگی منجر به فوت در خوزستان، خواب آلودگی و تجاوز از سرعت مطمئنه است که باید با فرهنگ سازی و اطلاع سانی از وقوع اینگونه حوادث جلوگیری بعمل آید.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.