سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طناب کنترل قیمت مرغ در اهواز بریده است/ جلوگیری از کشتار مرغ توسط برخی نهادها!

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت، مرغ و تخم‌مرغ اهواز گفت: طناب کنترل قیمت مرغ در اهواز بریده است و برخی از کشتار آن جلوگیری می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید اصغر حسینی بهارانچی رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت، مرغ و تخم‌مرغ اهواز گفت: بعضی از ادارات و کشتارگاه‌ها بنا به دلایلی نامعلوم، باعث جلوگیری از کشتار مرغ شده‌اند که نشان‌دهنده وجود رانت در این بازار است.

او با بیان اینکه دیروز مرغ در بازار هر کیلوگرم به قیمت ۲۵ هزار تومان به فروش رسید، افزود: در اهواز افرادی به صورت خانگی و غیرقانونی مرغ‌ها را قطعه‌بندی و بسته‌بندی می‌کنند و دامپزشکی هنوز اقدامی در خصوص برخورد با این موارد نکرده است.

حسینی بهارانچی با اشاره به گران‌فروشی مرغ در برخی مناطق اظهار داشت: ۲ نفر از صنف فروشندگان مرغ و گوشت در خیابان وهابی اهواز، روز جمعه (۲۴بهمن‌ماه) سینه مرغ طعم‌دار شده را هر کیلوگرم ۶۸ هزار تومان و ران مرغ را هر کیلوگرم ۵۰ هزار تومان فروخته‌اند که خریداران مرغ را برای طرح شکایت از این فروشندگان، به واحد بازرسی اتاق اصناف هدایت کردیم.

او با اشاره به اینکه بعضی از ادارات و کشتارگاه‌ها بنا به دلایلی نامعلوم، باعث جلوگیری از کشتار مرغ شده‌اند که نشان‌دهنده وجود رانت در این بازار است، تصریح کرد: علت این اتفاقات دخیل بودن دست‌های پشت پرده در بازار مرغ است و حدود ۱۰ روز پیش کشتارگاه‌ها مازاد بر نیاز آبادان، مرغ به این شهر ارسال کردند و اینکه این مرغ‌ها بعد از آبادان به کجا فرستاده شده‌اند باید مورد برسی قرار بگیرد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: قیمت مرغ ، کشتار مرغ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
بیطرف
۱۲:۳۴ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
افسار قیمت همه کالاها پاره شده، قیمت هیچ کالای ثبات نداره، مسئولان هم که خوابن و از جیب مردم داره پول میره
کیوان
۰۹:۲۶ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
ایهاالناس ی مدت مرغ نخورید، بمونه سر دست فروشنده ها، تا قیمت ها ساماندهی بشه، چرا وقتی قیمت بالا میره هجوم می برید به اجناس، همینه که هر روز قیمت یک کالا افسار پاره میکنه، بلدرچین و... بخورید