ناصریان گفت: قیمت هر کیلو گرم مرغ کشتار روز در خوزستان به صورت موقت ۲۴ هزار تومان تعیین شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالرحمان ناصریان، معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار استان قیمت هر کیلو مرغ کشتار روز تا هفته آینده ۲۴ هزار تومان تعیین شد.

او با بیان اینکه قیمت مصوب شده به صورت موقت است، افزود: قیمت اصلی پس از بررسی کارشناسان مشخص می‌گردد، اما فعلا و به منظور ترغیب کشتارگاه‌ها برای کشتار مرغ تا هفته آینده قیمت مصوب شده در شهر‌های دارای کشتار گاه، ۲۴۰ هزار ریال و در شهر‌هایی که کشتار گاه ندارند، ۲۴۲ هزار ریال خواهد بود.

ناصریان قیمت هر کیلوگرم مرغ تحویل شده به کشتار گاه‌ها را ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان عنوان کرد و بیان داشت: نرخ هر کیلو مرغ در کشور نیز میانگین همین مقدار است، گرچه در زمینه ستاد تنظیم بازار لازم است تا اختیارات بیشتری به مدیران استانی داده شود تا در زمان‌های خاص با تصمیم گیری‌ها سریع مانع از ایجاد مشکلات گردد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهناز
۱۵:۴۸ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
به نظر من تولیدات همه مرغداری ها و پرورش دام و باغهای میوه و....صادر کنید به کشورهای دیگه، مردم هم ببینن هیچی نیست بهتر میتونن کنار بیان با نبود غذا، دقیقا مصداق چشمی که نمی بیند دلی ماتم نمی گیرد، نه اینکه ببینن همه چی تو بازار هست ولی توانایی خرید ندارن، اشک مردمو درآوردید خب/
Iran (Islamic Republic of)
تینا
۰۹:۰۶ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
علی برکت الله به افزایش قیمت ها، جالبه که چطور با این شرایط اقتصادی مسئولان روی افزایش قیمت ها و اعلام اونها دارن، اوناییکه توانایی خرید ندارن باید چیکار کنن؟ تخم هم داره ازشون گرفته میشه، نون هم نمیتونن بخرن، یعنی چی که باید کیلویی 24 هزار تومن بشه مرغ؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار