سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خبرداد ؛

احداث ۱۰ مورد مسکن برای مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

مجید الهی راد ازاحداث ۱۰ مورد مسکن برای مددجویان کمیته امداد استان به‌منظور توانمندسازی و محرومیت‌زدایی خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه مؤسسه خیریه وفاق سبز علوی یکی از مؤسساتی است که همواره با کمیته امداد در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف برای مددجویان همکاری دارد، گفت: خیران این موسسه باهدف رفع محرومیت از خانواده‌های تحت حمایت این نهاد به این استان سفر کردند تا یاری گر نیازمندان باشند.


بیشتر بخوانید 


او یادآور شد: همچنین در این سفر این نهاد و بنیاد خیریه وفاق سبز علوی به‌منظور خدمت‌رسانی به خانواده‌های تحت حمایت در روستای پیربز در شهرستان بجنورد تفاهم‌نامه همکاری در زمینه‌های ساخت مسکن و جهیزیه امضا کردند.

او از مهم‌ترین برنامه‌های مشارکتی خیریه وفاق سبز علوی با کمیته امداد را احداث ۱۰ مورد مسکن مددجویی در سال جاری عنوان کرد و افزود: امروز با حضور خیران این موسسه در روستای پیربز شهرستان بجنورد، کلنگ ساخت این پروژه‌ها به زمین زده شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از دیگر اقدامات مشارکتی کمیته امداد و خیریه وفاق سبز علوی را اهداء جهیزیه به نوعروسان نیازمند عنوان و بیان کرد: در این خصوص هفت سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اهداء شد.

الهی راد ارزش هر سری جهیزیه را ۱۰ میلیون تومان برشمرد و گفت: این جهیزیه‌ها شامل فرش، یخچال، اجاق‌گاز، پتو بود که امروز به زوج‌های تحت حمایت این نهاد اهدا شد.

انتهای پیام/ه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.