سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته حوادث یکشنبه ۲۶ بهمن ۹۹ بخوانید؛

دستبند قانون در دستان سارقان منزل در اهواز/ محموله کالای خانگی در پارکینگ پلیس توقف کرد

حوادث امروز یکشنبه ۲۶ بهمن ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز یکشنبه ۲۶ بهمن ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستگیری سارقان حرفه‌ای منزل در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح این کلانشهر، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۲ با اقدامات اطلاعاتی هویت ۲ سارقان منزل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در تحقیقات به عمل امده تاکنون ۴ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند افزود: سارقان مذکور در تحقیقات بعمل آمده به ۶ فقره سرقت اعتراف کردند و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

توقیف محموله کالای خانگی قاچاق در اندیمشک

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک بیان داشت: در ادامه مبارزه بی وقفه با قاچاقچیان کالا و ارز، ماموران ایستگاه ایست و بازرسی "پل زال" اندیمشک با کار اطلاعاتی یک دستگاه اتوبوس حامل کالای خانگی قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از خودروی مذکور انواع کالای خانگی قاچاق شامل؛ ۲ دستگاه تلویزیون، ۲ دستگاه لباسشویی تمام اتوماتیک، ۲ دستگاه ظرفشویی، ۲ دستگاه میکروفر، ۲۰ کارتن انواع ظروف فلزی تزئینی، قاشق و چنگال و ... کشف شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش بار مکشوفه را بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند و قاچاقچی پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی شد.

سارقان سیم برق در باغملک با دستان بسته

سرهنگ عبدالرحیم قربان پور سرپرست فرماندهی انتظامی باغملک اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل و سیم برق هوایی در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت و ماموران پاسگاه انتظامی میداود حین گشت زنی ۲ سارق را با یک دستگاه خودروی پژو شناسایی و طی عملیاتی دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از خودروی متهمان قیچی آهن بر و دستکش کشف شد، ادامه داد: متهمان پس از دلالت به پلیس آگاهی در تحقیقات بعمل آمده به ۵ فقره سیم برق اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

دستگیری ۶ سارق، معتاد متجاهر و عامل تیراندازی در حمیدیه

سرهنگ کاظم نیسی فرمانده انتظامی حمیدیه گفت:با هدف ارتقای امنیت اجتماعی، شناسایی و دستگیری مجرمان ومخلان نظم و امنیت به مدت ۳ روز پس از هماهنگی با مرجع قضائی با تلاش ماموران انتظامی این فرماندهی اجرایی شد و ماموران انتظامی در اجرای این طرح در سطح شهرستان که برگرفته از مطالبات عمومی بود، ۲ قبضه سلاح شکاری ۳ تیغه خشاب کلاش، ۲۴۲ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۲ فقره سرقت منزل و سیم برق کشف کردند.

او با بیان اینکه با اجرای این طرح ۶ سارق، یک نفر معتاد متجاهر و ۹ نفر عامل تیراندازی دستگیر شدند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

دستگیری سارقان حرفه‌ای منزل در اهواز

سرهنگ سهراب حسین نژاد رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان اظهار کرد: در پی چند فقره سرقت از منازل در برخی مناطق شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران پایگاه شرق اداره مبارزه با سرقت با انجام کار اطلاعاتی ۲ سارق حرفه‌ای را در این ارتباط شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ دستگاه پراید و پژو ۲۰۶ مورد استفاده در سرقت‌ها کشف شد، افزود: متهمان در بازجویی‌های پلیس به ۲۰ فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند، البته تلاش برای دستگیری همدستان آن‌ها ادامه دارد.

کشف ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی در بندر ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی بندرماهشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران انتظامی این فرماندهی با اقدامات تخصصی ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.