حوادث امروز جمعه ۲۴ بهمن ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز جمعه ۲۴ بهمن ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

سارق حرفه‌ای منزل در دام پلیس اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح این کلانشهر، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۲۳ با اقدامات اطلاعاتی هویت سارق منزل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در تحقیقات به عمل امده تاکنون ۲ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، افزود: متهم در بازجویی‌های پلیس به ۲ فقره سرقت اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات داخل خودرو در ایذه

سرهنگ حجت سفیدپوست فرمانده انتظامی ایذه بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۲ ایذه با اقدامات تخصصی هویت ۲ سارق محتویات داخل خودرو را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۲ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، تصریح کرد: سارقان در تحقیقات به عمل آمده به ۱۴ فقره سرقت اعتراف کردند و متهمان پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شدند.

کشف ۲۵ کیلوگرم موادمخدر در شادگان

سرهنگ امین کرمی رییس پلیس مواد مخدر استان خوزستان اظهار داشت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر و جرم خیز، طرح پاکسازی مناطق آلوده در شهرستان شادگان اجرایی شد و ماموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی ۲ سوداگر مرگ را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از محل اختفای متهمان مقداری ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر، ۶ عدد آلات و ادوات استعمال مواد مخدر، یک قبضه کلت کمری، یک قبضه سلاح شکاری و تعداد ۵۱ عدد فشنگ مربوطه کشف کردند و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.