سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور:

فعالیت‌های فرهنگی نباید مانع درس دانشجویان باشد

رضا مهدی گفت: فعالیت‌های فرهنگی نباید مانعی بر سر راه برنامه‌های درسی دانشجویان باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، رضا مهدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در ارتباط ویدئو کنفرانسی با نخستین جشنواره ملی جهش در اراک گفت: انجام فعالیت‌های فرهنگی مکمل پازل کیفیت مهارت آموزی و ایده‌های تحصیلی و تربیتی است و نباید مانعی بر سر برنامه‌های درسی دانشجویان باشد.

مهدی افزود: انجام فعالیت‌های فرهنگی باید از ظرفیت کانون‌ها، انجمن ها، تشکل‌ها و نشریات بهره‌گیری شود و کیفیت بخشی امور فرهنگی و آموزشی در اولویت قرار گیرد.

او اضافه کرد: فعالیت‌های فرهنگی هر دانشگاه باید متناسب با رسالت دانشگاه باشد و در دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیز باید تربیت تکنسین‌ها، افزایش اشتغال، ارتقای مهارت‌های اجتماعی و کارآفرینی مدنظر قرار گیرد.

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان هم گفت: دانشگاه‌ها باید در تولید علم با روش‌های نوین سهیم و اثر گذاری لازم را داشته باشند و در آگاه سازی آحاد جامعه و ایجاد شور و نشاط اجتماعی و فرهنگی جامعه نقش به سزایی ایفا کنند.

احمدی افزود: دانشجویان با انجام فعالیت و تولیدات فرهنگی باید ایده‌های خلاقانه ارائه دهند و به واسطه این روش‌های نوین با تهاجم فرهنگی مقابله کنند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.