سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون نظارت بازرسی سازمان صمت ایلام مطرح کرد؛

پیگیری بیش از ۱۹۰۰ مورد گزارش و شکایت مردمی

عبدخانی از پیگیری بیش از ۱۹۰۰ مورد گزارش و شکایت مردمی استان ایلام در ۱۰ ماه گذشته خبر داد.

عزت اله عبدخانی معاون نظارت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: از جانب مردم استان در ده ماه گذشته ۱۹۷۰ فقره گزارش و یا شکایت از واحد‌های صنفی و تولیدی را به سازمان واصل شده است که در دست اقدام و پیگیری قرار گرفته است.

او افزود: عمده این گزارشات و شکایات در بخش کالایی به تعداد ۱۶۷۱ فقره و ۲۹۹ مورد نیز در بخش خدمات بوده است.

عبدخانی بیان کرد: از این گزارشات ۱۲۰۲ فقره به صورت تلفنی و از طریق شماره شماره تماس ۱۲۴ انجام گرفته و ۶۶ مورد به صورت گزارش حضوری و ۷۰۲ مورد شکایت کتبی وصول گردید.

او در ادامه عنوان کرد: از میان تخلفات صنفی گزارش شده توسط شهروندان گرامی ۸۴۶ واحد متخلف شناسایی شدند و پرونده تخلف برای آن‌ها تشکیل گردید و ۸۶ مورد رضایت شاکیان توسط متخلفین جلب گردید.

عبدخانی در پایان با اشاره به اجرای طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۰ اعلام کرد: شهروندان گرامی در سراسر استان گزارشات تخلف واحد‌های صنفی و تولیدی را می‌توانند از طریق سامانه ۱۲۴.ir، تلفن ۱۲۴ و یا به صورت حضوری در ادارات شهرستان و مرکز استان اعلام نمایند تا بازرسان این سازمان در سراسر استان در کمترین زمان ممکن به آن‌ها رسیدگی نمایند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.