سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگرداندن ۵۰۰ هزار یورو به بیت المال با حکم تعزیرات حکومتی فارس

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس از برگرداندن ۵۰۰ هزار یورو به بیت المال به علت بی توجهی به تعهدات ارزی یک شرکت بازرگانی در شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامرضا سالاری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار کرد: با شکایت یکی از بانک‌های دولتی استان فارس مبنی بر عدم ایفای تعهدات ارزی یک شرکت بازرگانی در شیراز، پرونده‌ای برای بررسی موضوع در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

او ادامه داد: طبق بررسی‌های به عمل آمده، مدیر عامل این شرکت مبلغ ۵۰۰ هزار یورو ارز دولتی را جهت واردات کالا به کشور از این بانک دریافت کرده و این در حالی بوده که طبق گزارش گمرک، کالایی از این بابت وارد کشور نشده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به احضار مدیر عامل شرکت مذکور به تعزیرات حکومتی، اضافه کرد: با توجه به تحقیقات انجام شده، تخلف این شرکت محرز و حکم محکومیت مدیر عامل متخلف به استرداد ۵۰۰ هزار یورو به بانک شاکی و تعلیق کارت بازرگانی به مدت ۶ ماه صادر شد.

سالاری بیان کرد: شماره تماس ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ به طور شبانه روزی شکایت ها و گزارش های شهروندان را ثبت می‌کند و پیگری گزارش های دریافتی در دستور کار گشت‌های مشترک قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.