سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی پویش رهایی و مواسات مکتب حاج قاسم صورت گرفت؛

کمک میلیاردی خیران کرمانی به خانواده های نیازمند

رییس کل دادگستری استان کرمان از جذب نزدیک به ۳۲ میلیارد ریال کمک‌های خیران به منظور اجرای پویش رهایی و مواسات در مکتب حاج قاسم در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یدالله موحد، رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: به منظور اجرای برش استانی پویش مردمی رهایی و مواسات در مکتب حاج قاسم، تاکنون ۳۱ میلیارد و ۹۵۱ میلیون و ۶۸۷ هزار ریال به خانواده‌های نیازمند در قالب‌های آزادی زندانیان، ارائه سبد معیشتی، کمک به تامین جهیزیه و تعمیر مسکن کمک شده است.

او در تشریح این خبر افزود: برش استانی پویش مردمی رهایی و مواسات در مکتب حاج قاسم، همزمان با سراسر کشور از هفته مقاومت در کرمان نیز آغاز شده و تا سالروز تولد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه خواهد داشت.

موحد با اشاره به اینکه به منظور اجرای این طرح، ۷۰ زندانی با صرف ۱۳ میلیارد و ۸۶ میلیون و ۲۸۸ هزار و ۲۰۰ ریال آزاد شده اند، بیان داشت: به منظور تعمیر یا ساخت واحد‌های مسکونی نیازمندان نیز ۷۸۶ میلیون ریال هزینه شده است.

او تصریح کرد: با هدف کمک به تهیه جهیزیه ۳۹ زوج نیز مبلغی بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۱۳ میلیون ریال هزینه شده است.

رییس کل دادگستری استان کرمان بیان داشت: به منظور تهیه ۴ هزار و ۲۱ سبد معیشتی نیز مبلغی معادل ۱۰ میلیارد و ۵۶۵ میلیون و ۹۷۹ هزار ریال صرف شده است.

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.