سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح اولین صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در قوچان

قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در آیین افتتاح اولین صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در قوچان گفت: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی دارای شخصیت حقوقی و استقلال مالی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیلی قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در آیین افتتاح اولین صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی  در قوچان گفت:  در ایام دهه فجر جهاد کشاورزی خراسان رضوی  با شعار همگام با کشاورز، تولید هدفمند، امنیت غذایی از ۱۶۹ پروژه با اشتغال ۹۸۲ نفر، با اعتبار بیش از ۲هزار و ۷۹۲ میلیارد ریال افتتاح و بهره‌برداری می‌شود و یکی از این افتتاحیه ها، افتتاح صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی قوچان است.

او افزود: آغاز به کار صندوق شهرستانی نویدی است که بتوانیم یکی از خواسته های بخش کشاورزی و تامین منابع مورد نیاز کشاورزی را  تحقق یافته بدانیم.

قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی ادامه داد: فرق صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استانی با صندوق شهرستان این است که در استان به صورت تشکل عضو می‌شوند، ولی در شهرستان الزاما تشکل‌ها نیست و افراد نیز می‌توانند عضویت این صندوق را کسب کنند.

 

انتهای پیام//ح.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.