سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نساجی به باخت در خانه عادت کرده است

نساجی مازندران در وطنی قائم شهر این بار مقابل گل گهر سیرجان بازی را واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نساجی مازندران که پس از بکارگیری مجید جلالی در چهار هفته متوالی شکست خورده است عصر امروز و در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر در استادیوم شهید وطنی قائمشهر به دیدار گل گهر سیرجان رفت و بازی را با نتیجه دو بر یک به مهمان خود واگذار کرد.

گل به خودی دروازه بان نساجی در نیمه نخست شیرازه تیم را از هم گسست و گادوین منشا نیز پس از ۷ هفته پایش به گلزنی باز شد تا شاگردان قلعه‌نویی پیش از تقابل با پرسپولیس سه امتیاز ارزشمند این بازی را کسب کنند و گل حامد شیری از روی نقطه پنالتی نیز نتوانست جبران مافات کند و چهارمین شکست متوالی جلالی با نساجی رقم خورد.


بیشتر بخوانید
مجید جلالی واقعاً برای نساجی تنها و بهترین گزینه بود؟


نساجی در لیگ برتر ۱۰ هفته است که نبرده است و یک ماه نیز از آخرین امتیازی که گرفته بود می‌گذرد نتایجی که حتی با تغییر در کادرفنی و کنار گذاشتن چند بازیکن هم نمی‌تواند هوادران را راضی نگه دارد.

نساجی که اکنون با ۹ امتیاز در رده پانزدهم جدول شانزده تیمی قرار دارد سه شنبه ۵ اسفند با آلومینیوم اراک بازی خواهد کرد.

نماینده مازندران در ۱۵ بازی خود دو برد مقابل آلومینیوم اراک و نفت مسجد سلیمان، ۳ تساوی مقابل تراکتور، پرسپولیس و ماشین سازی تبریز و ۱۰ باخت مقابل تیم‌های سایپا، سپاهان، مس، فولاد، پیکان، صنعت نفت، شهرخودرو، ذوب آهن، استقلال و گل گهر سیرجان دارد.

انتهای پیام/ ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.