سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۱۹ طرح گردشگری در زنجان

استاندار زنجان گفت: ۱۹ طرح ایجاد و توسعه تاسیسات گردشگری در استان زنجان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان گفت: از فروردین تا آذرماه امسال در مجموع ۵۵ میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه، برای طرح‌های گردشگری و صنایع به فعالان این بخش در استان زنجان  پرداخت شده است.


او افزود: در این بازه زمانی ۱۹ پروژه در زمینه ایجاد و توسعه تاسیسات گردشگری در زنجان به بهره برداری رسیده که  موجب ایجاد اشتغال برای ۶۰ نفر شده است.


حقیقی ادامه داد: برای اجرا و تکمیل این طرح ها آورده متقاضیان حدود ۲۴ میلیارد تومان بود و ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات نیز از محل تبصره ۱۸ به طرح‌ها پرداخت شد.


استاندار زنجان گفت: علاوه بر این ۱۹ پروژه، ۱۹ پروژه دیگر نیز در زمینه تامین زیرساخت‌ها و تاسیسات گردشگری در دست اجرا است که تعدادی از آن‌ها در دهه فجر امسال، تعدادی در خردادماه سال بعد و تعدادی نیز در شهریورماه سال ۱۴۰۰ به مرحله بهره برداری خواهد رسید.


او افزود: با تکمیل این طرح ها نیز  برای ۳۱ نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.


حقیقی ادامه داد: در اجرای این ۱۹ پروژه در مجموع ۵۷ میلیارد تومان آورده متقاضیان بوده و ۳۲ میلیارد تومان تسهیلات نیز از محل تبصره ۱۸ به طرح‌ها برای آن‌ها تامین شده است.


استاندار زنجان گفت: در بخش صنایع نیز از ابتدای امسال تا آذرماه  برای ۵۶ کارگاه، بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.