سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه دزفول:

هدف رژیم صهیونیستی ضربه زدن به ایران اسلامی است

حجت الاسلام خسروپناه هدف رژیم صهیونیستی را ضربه زدن به ایران اسلامی دانست و گفت: اعتماد به آمریکا نتیجه‌ای جز نابودی ندارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه امام جمعه موقت دزفول در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلای امام علی (ع) این شهرستان با اشاره به سالروز عزل احمدشاه قاجار و واگذاری این منصب به رضاخان پهلوی گفت: نتیجه جریان روشنفکری که دم از عقلانیت می‌زند و دین گریز است، دولت رضاشاه قلدر است.

او با بیان اینکه بزرگترین کتابخانه شیعه شناسی در سرزمین‌های اشغالی قرار دارد، افزود: رژیم صهیونیستی همواره به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی است، به همین دلیل باید مراقب باشیم و از وقایع تاریخی درس عبرت بگیریم، چون آن‌ها که دم از اعتماد به آمریکا می‌زنند توجه کنند که هر گروه و کشوری که به آمریکا اعتماد کرده، نابود شده است.

حجت‌الاسلام خسروپناه با بیان اینکه جنبش اخوان المسلمین در ۶۰ کشور نفوذ کرد، ولی به دلیل اعتماد به آمریکا و عربستان در مصر ذلیل شد، اظهار داشت: بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع کارکنان نیروی هوایی مهر تایید بر خطای محاسباتی آمریکا و دلیل اصلی شکست‌های این کشور در مقابل ایران است.

امام جمعه موقت دزفول با بیان اینکه آمریکا در سال‌های اخیر ۲۰ شکست مقابل ایران متحمل شده، تصریح کرد: آمریکا به طور مستمر در حال توطئه چینی علیه ایران است، عراق پس از صدام به آمریکا اعتماد کرد و نتیجه ۱۰ سال حضور این کشور در عراق تحمیل کشته‌های فراوان بود.

او با اشاره به سیاست ایران در مورد برجام از دید رهبر معظم انقلاب بیان کرد: لغو همه تحریم‌ها با راستی آزمایی در عمل باید در دستور کار قرار گیرد تا ایران به برجام بازگردد، همچنین رعایت ادب و اخلاق نیاز امروز جامعه است، نقد باید همراه با منطق و اخلاق و رقابت همراه با رفاقت باشد.

خطیب نماز جمعه دزفول با بیان اینکه حقیقت دین حسن خلق است، ادامه داد: تاثیر بداخلاقی در حوزه مسئولان اثر منفی بیشتری در جامعه دارد، ضمن اینکه دولت جوان انقلابی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و رهبر معظم انقلاب استثنا است، چراکه در این سن انرژی زیادی دارد و چشم همه سران کشور‌های دنیا به سخنان او است.

حجت الاسلام خسروپناه با اشاره به سفر رییس مجلس شورای اسلامی به روسیه گفت: یکی از برنامه‌های مهم سفر رییس مجلس، ارسال پیام رهبر معظم انقلاب به رییس جمهوری روسیه بود که از ابتدا هم قرار بود این پیام به رییس مجلس روسیه تحویل داده شود، ولی برخی مباحث بی‌ربط در این زمینه مطرح کردند.

او با تاکید بر اینکه رقابت اصولگرایان و اصلاح طلبان نباید به گونه‌ای باشد که به منافع ملی آسیبی وارد شود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به واسطه خون شهدا در مقابل استکبار جهانی ایستاده است و مردم همراه با بسیجیان در رژه خودرویی ۲۲ بهمن حضور یافتند و قدرت نمایی کردند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.