امیر سرتیپ دوم بیدادی گفت: آمریکایی‌ها می‌دانند که جمهوری اسلامی ایران تنها قدرت و کشوری است که می‌تواند سیاست‌های استعماری را ابطال کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب در همایش فرماندهان، روسای عقیدتی سیاسی و مسئولان آجا در خوزستان با بیان اینکه آمریکا یک کمپین ایران هراسی را در منطقه به راه انداخت، گفت: امروز آمریکایی‌ها می‌دانند که جمهوری اسلامی ایران تنها قدرت و کشوری است که می‌تواند سیاست‌های استعماری آن‌ها را در منطقه ابطال کند.

او افزود: جنگ‌های نیابتی که امروز در منطقه ما به راه افتاده نشان از سیاست‌های خبیث آمریکا برای حفظ رژیم صهیونیستی است تا القا کنند که دشمن اصلی آن‌ها ایران است نه رژیم صهیونیستی، تا با استفاده از این فضا توجه‌ها را معطوف به جا‌های دیگر کند تا رژیم صهیونیستی بتواند کار خودش را انجام دهد.

در همه تحولات منطقه بحث مقابله با جمهوری اسلامی ایران مطرح است

سرهنگ سعید حسن خانی معاونت سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نزاجا نیز در این همایش گفت: در همه تحولات منطقه بحث مقابله با جمهوری اسلامی ایران مطرح است، ضمن اینکه دشمنی غرب در طی ۴ دهه گذشته با ایران تغییری نکرده و اساسا ماهیت و ستیز با جمهوری اسلامی ایران یک ماهیت گفتمانی و بنیادین است.

او با بیان اینکه تحولات سیاسی امنیتی پیچیده شده اند و پیچیدگی تحولات یکی از دلایل گسترش آن است و نمی‌شود تحولات را به صورت خطی تحلیل شوند، ادامه داد: تحولات دارای مشابهت‌هایی هستند که وقتی که تحولات را در چند دهه اخیر بررسی می‌کنیم دارای یک سری تشابهات هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار