سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لایحه بودجه ۷۷۵ میلیارد ریالی سال ۱۴۰۰ تقدیم شورای اسلامی شهر میبد شد

شهردار میبد با حضور در جلسه علنی شورای اسلامی شهر میبد لایحه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری میبد را به شورای اسلامی شهر میبد تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، صبح امروز علیرضا نقوی، شهردار میبد با حضور در جلسه علنی شورای اسلامی شهر میبد ضمن تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری میبد به شورای اسلامی شهر میبد گفت: سال ۹۹ به عنوان سال پایانی سده ۱۳۰۰ همزمان اتفاقات و رویداد‌های پیش‌بینی نشده برای کشور رخ داد که میبد هم از آن مستثنی نبود.

او افزود: بسیاری از درآمد‌های عمومی شهرداری در دوران کرونا مختل شد، اما علی‌رغم همه مشکلات با عنایت و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر که به عنوان اتاق فکر شهرداری هستند توانستیم بودجه‌ی ۱۳۹۹ را در ترازی قابل قبول محقق کنیم.

نقوی عنوان کرد: امیدوار بودم امسال بتوانیم برنامه پنج سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۵ شهر میبد تدوین و تصویب نماییم تا بر مبنای آن بودجه سال ۱۴۰۰ به عنوان آغازین سال قرن جدید را تقدیم شورا کنیم که امیدوارم در فرصت باقیمانده در پیوست عمرانی فرهنگی بتوانیم این مهم را محقق کنیم.

دبیر شهر جهانی زیلو در خصوص لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ گفت: براساس تحقق بودجه سال ۹۹ و پیش‌بینی‌های موجود بر اساس دفترچه عوارض سال آینده و در‌آمد‌های پیش‌بینی شده بودجه ۷۷۵ میلیارد ریالی سال‌۱۴۰۰ را با رشدی ۴۸ درصدی نسبت به سال ۱۳۹۹ را به خدمت ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر میبد ارائه نمودیم.

شهردار میبد ضمن ابراز خرسندی از رشد بودجه شهرداری از سال ۹۶ تا کنون افزود: در سال ۱۳۹۶ آغاز دوره‌ی پنجم شورای اسلامی شهر، شهرداری میبد با بودجه ۲۷۰ میلیارد ریالی، تحویل و در سال ۱۴۰۰ با رشد ۲۸۷ درصدی تحویل شورای ششم می‌شود.
نقوی در خصوص اجرای پروژه‌های عمرانی و فرهنگی سال ۱۳۹۹ عنوان کرد: سال ۱۳۹۹ نقطه عطفی در برنامه عمرانی، فرهنگی‌اجتماعی شهرداری میبد علی‌رغم تمام محدودیت‌های کرونایی بود.

شهردار میبد به برخی از برنامه‌های محقق شده اشاره کرد و افزود: منطقه بندی اجرای پروژه‌های محلی بر اساس اولویت بندی‌های اعضای شورا و در کنار آن اجرای پروژه‌های شهر در حوزه‌های توسعه پایدار و نگاهی انسان محور نه بتن محور به شهر، اجرای فاز یک مجموعه فرهنگی گردشگری بام میبد، آغاز عملیات عمرانی ارگ شهرداری میبد که از اولویت‌های مهم مجموعه بزرگان شهر و شورای پنجم و گذشته بوده اتفاقات خوبی در زمینه زیلو، زیباسازی و مبلمان شهری، شهر دوستدار کودک همه و همه توفیقات سال ۱۳۹۹ بوده ست.

او ادامه داد: هرچند معتقدیم می‌توانستیم بر برخی پروژه‌ها با سرعت عمل بهتری حرکت کنیم مانند عملیات ارگ شهرداری، خیابان تالار شهیدیه و غیره، ولی با مساعد شدن شرایط آب و هوایی شاهد رشد بهتر و سریع‌تر اجرای پروژه‌ها خواهیم بود.

نقوی درخصوص اعتبارات پروژه‌های سال ۱۴۰۰ گفت: با توجه به درخواست شهروندان در حوزه بهسازی و آسفالت معابر، بودجه ۱۴۰۰ در این حوزه ۲۵ درصد افزایش داده شده و نگاهی همه جانبه به محلات کمتر توسعه‌یافته شده است.

این مسئول اظهار داشت: ماموریت‌های شهر دوستدار کودک، دبیرخانه شهر جهانی زیلو از بودجه ویژه‌ای برخوردار خواهند بود.
نقوی عنوان کرد: در مسیر رسیدن به شهر و شهرداری الکترونیک، افزایش و نوسازی ماشین آلات عمرانی، بهره برداری از کارخانه آسفالت شهرداری میبد از دیگر اولویت‌های سال آینده است.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.