سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان ایلام عنوان کرد؛

دستگیری ۶۳ سارق در ایلام طی هفته گذشته

سرهنگ القاصی مهر از دستگیری ۶۳ سارق و کشف ۷۸ فقره سرقت طی هفته گذشته در سطح استان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام ،گفت: در راستای برخورد با سارقان و ارتقای امنیت و آرامش شهروندان ، طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی هفته گذشته در سطح استان به مرحله اجرا در آمد.

او با اشاره به اجرای موفق طرح‌های پیشگیرانه پلیسی در سطح استان، افزود: در طول اجرای این طرح با هماهنگی مقام قضائی ، ۶۳ سارق دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی، متهمان دستگیر شده به ۷۸ فقره سرقت معترف شدند، ادامه داد: متهمان به همراه پرونده در جهت سیر مراحل قانونی و مطالبه به حق مردمی تحویل مراجع قضائی شدند.

او با اشاره به اینکه اکثر سرقت‌های صورت گرفته توسط سارقان ، سرقت از اماکن خصوصی، منزل و مغازه بوده ، اظهار کرد: شهروندان با مدنظر قرار دادن هشدار‌های پلیسی و استفاده از وسایل بازدارنده و سیستم‌های الکترونیکی ضد سرقت در منازل و محل کسب و کار، سارقان را در انجام اهداف شوم خود ناکام بگذارند.

 القاصی مهر با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش شهروندان اولویت کاری پلیس است، بیان کرد: مردم در صورت برخورد با موارد مشکوک موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.