سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد:

مردم یزد بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب اسلامی نشان دادند

حجت‌الاسلام فخرالدینی گفت: مردم یزد با حضور پرشور در راهپیمایی متفاوت ۲۲ بهمن، شکوه همبستگی و وفاداری خود را به آرمان‌های نظام اسلامی نشان دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد با اشاره به اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن با وجود شیوع ویروس کرونا خیلی باشکوه و با رعایت نکات بهداشتی برگزار شد، افزود: مردم فهیم بار دیگر به جهانیان نشان دادند که همچنان پای اصول و ارزش‌های نظام الهی خود ایستاده‌اند.

او ادامه داد: این راهپیمایی و برگزاری برنامه‌های مختلف در یزد و ۹ شهرستان دیگر با حضور مردم به خصوص جوانان با توجه به شیوه‌نامه‌های بهداشتی اوج بلوغ و شعور فرهنگی و سیاسی و ارادت عمیق مردم قهرمان را به ولایت‌فقیه و تداوم راه شهیدان نشان داد.

این مسئول فرهنگی تصریح کرد: با همکاری مردم و همراهی مسوولان فداکار تمامی برنامه‌های بزرگداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن و سایر فعالیت‌های بصیرتی و فرهنگی در دهه فجر امسال با توجه به وجود کرونا با نظم و ترتیب و طبق برنامه از پیش تعیین شده برگزار شد.

فخرالدینی یادآور شد: حضور و همراهی مردم ولایتمدار در کنار مسوولان و مشارکت در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی ضامن عزت و تداوم راه حضرت امام (ره) و شهیدان و تحقق منویات رهبرمعظم انقلاب است و باید با استکبارستیزی و روحیه جهادی و انقلابی به کشور و مردم خدمت کرد.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.