سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از تمثال شهدا در شهرک شهید مدنی

به مناسبت گرامی داشت روز ۲۲بهمن تمثال شهدا در شهرک شهید مدنی رونمایی شد.

محمد رضا فیضی منش مدیر شهرداری منطقه سه همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،با اشاره به اقدامات فرهنگی و اجتماعی شهرداری، و اهمیت زنده نگاه داشتن یاد و تفکرشهدای گرانقدر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بیان کرد: این منطقه علیرغم مشکلات اقتصادی موجود توانسته است طرح‌های فرهنگی تاثیرگذاری را در کنار انجام موفقیت آمیز طرح‌های عمرانی به سرانجام برساند.

او افزود: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شهرداری همدان اقدامات مختلفی را انجام داده است که در این میان رونمایی ۲۴تمثال از شهدا که از سوی شهرداری منطقه سه با همکاری هیئت امنا و بسیج در ۲۲بهمن ماه انجام شد از نمونه‌های مورد اشاره است.

مدیر شهرداری منطقه سه با اشاره به اهمیت مراکز فرهنگی و ایجاد فرهنگسراها، تصریح کرد:مراکز فرهنگی نقش مهم و اساسی در اعتلای شهرنشینی دارند و افزون بر آن که مکان‌هایی برای گذران اوقات فراغت شهروندان محسوب می‌شوند رسالت مهم آموزش همگانی مردم را نیز عهده دار هستند.

فیضی منش ادامه داد: این حرکت یک رسالت همگانی است و شهرداری منطقه سه در این موضوع پیشگام خواهد بود.

او گفت: بررسی و شناخت کمبود ها، نیاز‌ها و نارسایی‌های اجتماعی و فرهنگی البته در چارچوب اختیارات مطرح در شهرداری و تهیه طرح‌ها و پیشنهاد‌های اصلاحی و راه حل‌های کاربردی در این زمینه‌ها جهت برنامه ریزی و ارائه به مسئولان مرتبط و طرف مشارکت از اقدامات مد نظر و مورد توجه است.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.