سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز واکسیناسیون بر علیه کووید ۱۹ در ایلام

در روز ۲۲ بهمن دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، واکسیناسیون بر علیه کووید ۱۹ در استان ایلام آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛در روز ۲۲ بهمن دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، واکسیناسیون بر علیه کووید ۱۹ در استان ایلام با حضور رییس دانشگاه، معاون بهداشتی و دیگر مسئولین دانشگاه آغاز شد.

محمد کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت:تقارن آغاز تزریق واکسن کرونا همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دلگرمی شایسته و فرصت مغتنمی است که بتوانیم با همدلی و همگرایی بر این بیماری منحوس غلبه کنیم.

او افزود :کادر درمان به واسطه قرار گرفتن در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا، اولین گروهی هستند که واکسن این بیماری را دریافت خواهند کرد.

کریمیان  اضافه کرد:نباید با آغاز واکسیناسیون فکر کنیم که بیماری کرونا تمام شده است بلکه باید با انجام واکسیناسیون ، نکات بهداشتی نیز توسط مردم به خوبی رعایت شود .

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآور شد:الهام باستانی متخصص داخلی و رئیس بیمارستان شهید مصطفی خمینی (بیمارستان منتخب کرونا) اولین دریافت کننده واکسن بود چهار نفر از پرستاران شاغل در بخش ICU کرونا دیگر دریافت کنندگان واکسن بودند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.