سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیدصالحی: محرومیت نقل و انتقالاتی تبعات زیادی برای پرسپولیس دارد

بازیکن سابق فوتبال کشورمان درباره محرومیت نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

مهدی سیدصالحی بازیکن سابق فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  محرومیت نقل و انتقالاتی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: این موضوع تبعات زیادی  برای پرسپولیس دارد. سرخپوشان در خط دفاع نیاز به بازیکن دارند تا زمانی که سید جلال حسینی و کنعانی زادگان مصدوم و یا محروم می‌شوند برای این ۲ بازیکن جایگزین داشته باشند. به طور کلی محرومیت نقل و انتقالاتی ضرر‌های زیادی برای پرسپولیس خواهد داشت.

تبعات محرومیت نقل و انتقالاتی نسبت به دوران برانکو بیشتر است 

سیدصالحی درباره تفاوت بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی در زمان برانکو با دوران گل محمدی گفت: به نظرم محرومیت نقل و انتقالاتی در دوران کنونی نسبت به زمان برانکو تبعات بیشتری دارد. به هر حال پرسپولیس در دوران برانکو کامل بود و بازیکنان خوبی در خطوط دفاع، میانی و حمله داشت و  آن‌ها سالیان سال در کنار یکدیگر بازی می‌کردند، اما اکنون سرخپوشان کمبود بازیکن دارند و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند.

بازیکن سابق فوتبال درباره اینکه وضعیت پرسپولیس بعد از محرومیت نقل و انتقالاتی به چه صورت می‌شود، بیان کرد: تیم پرسپولیس وضعیت خوبی پیدا کرده  است. این تیم بعد از فینال آسیا توانست پیروزی‌های خوبی کسب کند، اما نبود بازیکنانی مانند بشار رسن و علی علیپور در ترکیب سرخپوشان احساس می‌شود. محرومیت آل کثیر هم به پرسپولیس آسیب زد.

او درباره اینکه بودیمیر برای ۲ گل ۱۳ میلیارد تومان می‌گیرد، بیان کرد: این موضوع به مدیریت باشگاه پرسپولیس بر می‌گردد. به نظرم همه این مسائل به قرارداد بستن با بازیکنان بر می گردد. بعضی‌ از مدیران فقط  به دنبال منافع خودشان هستند و بازیکنان بی کیفیتی به خدمت می‌گیرند و با دل هواداران، پرسپولیس و  فوتبال کشورمان  بازی می‌کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
الکی جو ندید به محض پرداخت پول پنجره باز میشه عین اول فصل و پول برانکو
ناشناس
۱۷:۳۳ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
به درک