مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره مشکلات سرخپوشان پایتخت توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی تیمش برابر تیم مس رفسنجان اظهار کرد: به هر حال درگذشت ۲ عزیز پرسپولیس واقعا همه را ناراحت کرد و ما ۲ نفر را از نظر فنی و اخلاقی از دست دادیم، اما امیدوارم این روز‌ها بگذرد و شادی به دل مردم برگردد.

پیروانی گفت: ما در روز‌های ۶، ۱۱ و ۱۶ بهمن ماه بازی کردیم و در روز‌های ۲۱، ۲۶ بهمن ماه و  اول و ششم ماه دیگر هم بازی داریم. به هر حال دوستانی که حرف می‌زنند اول فکر کنند، نه اینکه، چون تحت فشار هستند، پرسپولیس را تحت فشار بگذارند. اکنون همه سکوت کرده‌اند و یادشان رفته که پرسپولیس هر ۵ روز یک بار در حال بازی کردن است.

توقع از تیم پرسپولیس خیلی بالا است 

مدیر تیم پرسپولیس اظهار کرد: خدا را شکر ما توانستیم  برابر مس رفسنجان پیروز شویم. در حال  حاضر  امتیازات  را جمع می‌کنیم و قهرمان  ۴ دوره لیگ برتر فوتبال هستیم و توقع از تیم ما خیلی بالا است. ان شاالله بازی به بازی جلو می‌رویم و به شرایط خیلی خوبی می‌رسیم.

برای پنجمین هفته به صورت پیاپی بازی می کنیم 

پیروانی درباره زمان کم بازی‌های پرسپولیس و دیدار‌های عقب افتاده گفت: ما در این شرایط بازی می‌کنیم و خوشبختانه به برتری رسیدیم. دوستانی که هر روز در رسانه‌ها اظهار نظر می‌کردند که چرا ما هر روز بازی می‌کنیم بدانند این پنجمین هفته است که به صورت پیاپی در حال بازی‌های پی در پی هستیم.

تیم پرسپولیس همانند استقلال مشکل ندارد 

مدیر پرسپولیس درباره اینکه استقلالی‌ها هفته گذشته به شدت از شرایط مالی ناراحت بودند و آیا پرسپولیس هم این مشکلات را دارد یا خیر گفت: ما به آن شکل مشکل نداریم. البته آن‌ها صحبت‌هایی کردند که به من ارتباطی ندارد و گفتن آن قشنگ هم نیست. همه تیم‌ها مشکلات مالی دارند و وضعیت اقتصادی کشور مناسب نیست، اما ما بازیکنان با غیرتی داریم و از کادر فنی خوبی برخوردار هستیم. هواداران بدانند ما مشکل داریم، ولی اعضای تیم خیلی زحمت می‌کشد.

پیروانی درباره  اینکه آیا پرسپولیس مشکل زمین دارد یا نه! بیان کرد:در این فصل همه مشکل دارند، اما در مورد غذا و این حرف‌ها اصلا ورود کردن ما درست نیست. ما هم مشکل زمین داریم، اما بازیکنان با جان و دل تلاش می‌کنند. ما هم مشکل مالی داریم، اما از مسئولان باشگاه تشکر می‌کنم که در حال تلاش برای حل مسائل مالی هستند.

او در باره  اینکه پرداخت ۱۰ در صد مبلغ قرارداد به بازیکنان باعث ناراحتی آن‌ها شده است گفت: ان‌شاالله اتفاقات بهتری رخ می‌دهد.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار