سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گسترش خدمات درمانی ماندگار برای اقشار مختلف خصوصاً قشر کم درآمد جامعه

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه به دستاوردهای عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه سلامت و درمان طی ۴۲ سال گذشته اشاره کرد .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کیومرث مظفری مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه به دستاوردهای عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه سلامت و درمان طی ۴۲ سال گذشته اشاره کرد و گفت : پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در روستاها چیزی تحت عنوان کادر بهداشت و پزشک خانواده وجود نداشت.

او گفت: در شهرهای ایران نیز تعداد پزشکان ایرانی بسیار کم بود و پزشکان عموماً از دیگر کشورها مانند فیلیپین، بنگلادش، پاکستان، هند و… بودند که بیماران را ویزیت می‌کردند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه ادامه داد: در اکثر شهرهای کشور اگر بیمار نیاز به سطوح بالاتر درمان داشته باشد باید به مرکز استان مراجعه کند که در استان کرمانشاه اکثر تخصص‌های درمانی از جمله قلب، چشم و کلیه فاقد متخصص مربوطه بود.

مظفری افزود: در آن زمان بیشترین معالجات در بحث داخلی و جراحی عمومی صورت می‌گرفت و بیمارانی که نیاز به ویزیت متخصص و یا عمل جراحی تخصصی داشتند، باید به تهران و یا مراکز استان‌های برخوردارتر اعزام می‌شدند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.