سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عربشاهی: سید جلال حسینی برگ برنده پرسپولیس برابر مس رفسنجان بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی سرخپوشان برابر تیم مس رفسنجان توضیحاتی را بیان کرد.

ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی سرخپوشان برابر تیم مس رفسنجان اظهار کرد: بازی نسبتا خوبی بود و تیم مس رفسنجان در ۵ بازی اخیر خود نتایج خوبی به دست آورد، اما این تیم برابر پرسپولیس خیلی محکم و جاندار بازی نکرد تا بخواهد سرخپوشان را اذیت کند.

او ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس  صاحب موقعیت‌های زیادی شدند، اما در زدن ضربات آخر بی دقتی کردند. به نظرم این نقیصه باید در تمرینات برطرف شود. همچنین بازیکنان خیلی عجول هستند و به صورت حرفه‌ای ضربات خود را نمی‌زنند و اگر این کار را به درستی انجام بدهند خیلی راحت به گل می‌رسند.

عربشاهی  بیان کرد: سید جلال حسینی باز هم در این بازی ارزش‌های خود را نشان داد و با گلزنی از طریق ضربه سر به سایر بازیکنان نشان داد که چه زمانی باید به هوا بپرند. به نظرم حسینی برگ برنده پرسپولیس در این ۲ بازی بوده است. همچنین با وجود اینکه بازیکنان پرسپولیس در زدن ضربات آخر بی دقت بودند، اما سید جلال نشان داد که کت تن چه کسی است و او ۶ امتیاز به کادر فنی و هواداران هدیه داد.

پیشکسوت پرسپولیس اظهار کرد: برد پرسپولیس در بازی با مس رفسنجان از اهمیت زیادی برخوردار بود، زیرا باعث شد که سرخپوشان از کورس قهرمانی عقب نمانند و قهرمانی آن‌ها در نیم فصل اول دور از دسترس نیست.

او درباره بازی پرسپولیس برابر پیکان گفت: پیکان تیم سرسختی است که از کادر فنی باهوشی بهره می‌برد و آن‌ها به خوبی پرسپولیس را آنالیز می‌کنند و بازی با گل گهر هم چنین وضعیتی دارد. البته اگر بازیکنان در ۲ بازی باقی مانده خود حرفه‌ای عمل کنند و ۶ امتیاز را بگیرند در آن صورت سرخپوشان قهرمان نیم فصل اول می‌شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۰۸ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
خدا حفظت کنه سید جان سوپر من واقعی