سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات اجرایی ۵ هزار و ۸۹۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در خراسان جنوبی

طی مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار خراسان جنوبی، عملیات اجرایی ۵ هزار و ۸۹۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، طی مراسمی که با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار خراسان جنوبی، امیر آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا، برخی از مدیران استان و جمعی از جانبازان همراه بود، کلنگ احداث ۵ هزار و ۸۹۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در بیرجند به زمین زده شد.

از مجموع این واحد‌های مسکونی، ۲ هزار و ۸۶۰ واحد مربوط به شهر بیرجند است که عملیات ساخت و احداث آن‌ها با کلنگ زنی پروژه ۷۲۰ واحدی شرکت تعاونی ارتش آغاز شد.

خراسان جنوبی در بحث تأمین زمین مورد نیاز برای اجرای طرح اقدام ملی، جزو استان‌های پیشرو بود و به همین منظور به ۱۰۰ درصد افرادی که توانسته اند مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان خود را واریز نمایند، زمین تخصیص یافته است.


بیشتر بخوانید


علاوه بر پروژه‌هایی که امروز و به شکل همزمان کلنگ زنی شدند، مابقی واحد‌های طرح اقدام ملی مسکن استان با پیشرفت‌های فیزیکی متفاوت، توسط خود متقاضیان و در قالب گروه‌های ساخت در حال احداث است.

سهمیه تعیین شده برای استان خراسان جنوبی در مراحل اولیه ۲ هزار و ۴۵۰ واحد بود که با رایزنی‌های صورت گرفته به جهت حجم تقاضا، این رقم به بیش از ۹ هزار واحد رسید.

انتهای پیام/ ر ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.