سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک سمن ورزشی در مشهد پلمب شد

با ورود دستگاه نظارتی و اقدام به موقع استانداری خراسان رضوی یکی از سمن‌های فعال در حوزه ورزش به دلیل اقدام‌های خلاف قانون تعلیق شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، پس از آنکه گزارش‌های متعددی از بروز انواع تخلفات در سمنی با هویت (ن. ا. و. م) با مدیریت (س. م) به دستگاه نظارتی واصل شد، پرونده ویژه‌ای با توجه به ابعاد تخلفات صورت گرفته در حوزه‌های مختلف گشوده شد و تحقیقات در این زمینه صورت گرفت که سرانجام مستندات ماجرا به استانداری خراسان رضوی منعکس و‌منجر به تعلیق این سمن ورزشی شد.

با برخورد مدیر این سمن ورزشی، آنچه نهاد‌های نظارتی به آن دست یافته بودند این بود که پس از آغاز به کار این سمن در سال ۱۳۹۷ و ایجاد یک کانال تلگرامی مدیران این سمن با افراد مختلف و مطرح ارتباط گرفته و در مواردی برای انجام اقدام‌های خلاف قانون خود از اعتماد آن‌ها سوءاستفاده می‌کردند.

از همین چند روز پیش، فعالیت‌های این سمن ورزشی از سوی استانداری تعلیق و دیگر فرایند‌های این پرونده نیز در دستور کار قرار گرفت.

این موضوع در حالی است که رصد‌های صورت گرفته نشان می‌دهد با وجود تعلیق و پلمب دفتر کار این سمن ورزشی در مشهد، کانال تلگرامی آن‌ها بابیش از ۱۰ هزار عضو همچنان فعال است.

همچنین گفته می‌شود مدیر این سمن ورزشی در گذشته با دخالت در انتخابات هیات‌های ورزشی مدعی بوده مسئولین ورزشی اداره کل ورزش و جوانان و روسای هیات‌های ورزشی با نظر او منصوب می‌شدند.

منبع: فارس

انتهای پیام// ف.غ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.