سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع شکاف سرمایه‌ای با توسعه بخش تعاون

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: رونق و توسعه بخش تعاون شکاف اجتماعی و سرمایه‌ای را از بین می‌برد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، تشکری، سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در مراسم افتتاح شرکت تعاونی ارغوان گستر شهاب شیمی، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران پایه و اساس آن تعاون و همدلی مردم بوده و شرکت‌های تعاونی در بدو انقلاب و در زمان جنگ تحمیلی توانستند نقش بسیار خوبی را در توزیع اقلام مصرفی مردم ایفا کنند.

او با اشاره به اینکه با گسترش فرهنگ تعاون و جمع آوری سرمایه‌های خرد مردم می‌توان در عرصه‌های مختلفی دست به تولید و فعالیت زد، تاکید کرد: در صورتی که جامعه به سمت رونق و توسعه بخش تعاون برود شکاف اجتماعی و شکاف سرمایه‌ای که در کشور ایجاد شده است می‌تواند مرتفع شود و شعار عدالت اجتماعی را در جامعه تحقق بخشد.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه سعی کرده ایم با استفاده از ظرفیت اتاق تعاون به بحث آموزش ورود پیدا کنیم و از تبعات اقتصادی که برخی شرکت‌های تعاونی به علت عدم آموزش و اطلاع کافی مدیران و اعضاء هیئت‌های شرکت تعاونی‌های ایجاد کردند جلوگیری کنیم.

این مسئول بیان داشت: اخیراً تعاونی‌های توسعه عمران در هر شهرستانی در حال راه اندازی است که مزایای خاصی دارد.

تشکری عنوان کرد: برنامه بخش تعاون این است که تا یکسال آینده با حضور اکثر مردم این شرکت‌ها در شهرستان‌ها فعال‌تر شوند و سود و مزایای این تعاونی‌ها به قشر زیادی از جامعه برسد.

در نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر شرکت تعاونی ارغوان گستر شهاب شیمی با حضور تشکری سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، میرمحمدی نماینده مردم تفت در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی مورد بهره برداری قرار گرفت.

شرکت تعاونی ارغوان گستر شهاب شیمی در زمینه تولید مواد شوینده شروع به کار کرده و برای ۱۵ نفر در یک شیفت کاری اشتغال ایجاد کرده است.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.