سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی رهرو بهین تدبیر آینده افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، عماد تشکری، سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: این مرکز مشاوره به عنوان هفتمین مرکز مشاوره خدمات کارآفرینی در شهرستان یزد در زیرگروه تخصصی توسعه تجارت، فروش و صادرات موفق به کسب مجوز‌های مربوطه شده است.

او افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار جلسه هیات فنی مراکز مشاوره کارآفرینی در استان تشکیل شده و درخواست‌هایی برای راه اندازی مرکز مشاوره مطرح شده است.

تشکری خدمات مراکز مشاوره کسب و کار را در اکوسیستم کارآفرینی موثر دانست و افزود: تاکنون تعداد ۱۲ مرکز مشاوره فعال و یک مرکز در حالت تعلیق در استان یزد مجوز فعالیت در زیرگروه‌های تخصصی ۱۴ گانه بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات دریافت کرده اند.

این مسئول اظهار داشت: شش مرکز در زیرگروه تخصصی توسعه تجارت و فروش و صادرات، دو مرکز در زیرگروه تخصصی توسعه منابع انسانی و مدیریت مالی و پنج مرکز در سایر زیرگروه‌ها از قبیل صنایع کانی‌های فلزی و غیر فلزی، فناوری اطلاعات و گردشگری فعالیت می‌کنند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در مورد شرکت رهرو بهین تدبیر آینده بیان کرد: مجوز فعالیت این شرکت به صورت دو ساله صادر شده و در صورت عملکرد مطلوب می‌تواند با نظر هیات فنی به صورت سه و یا پنج ساله تمدید شود.

او در پایان اظهار امیدواری کرد مراکز مشاوره کارآفرینی با ایجاد ارتباط پایدار بین فعالیت‌های کارآفرینانه، فضای کسب و کار و تولید و ارائه مشاوره‌های تخصصی مبتنی بر دانش کاربردی و نوآوری به متقاضیان، به اهداف خود در این مسیر دست یابند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.