سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به همت کمیته امداد صورت گرفت؛

افتتاح کارگاه تولیدی پوشاک در سیرجان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: در فاز نخست کارگاه تولید پوشاک در سیرجان، زمینه اشتغال ۳۰ نفر از زنان سرپرست خانوار فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در مراسم افتتاح کارگاه تولیدی پوشاک در سیرجان که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد، اشتغال و توانمندسازی مددجویان را یکی از اولویت‌های مهم  کمیته امداد دانست و گفت: مددجویان کمیته امداد از استعداد‌ها و توانمندی‌های بالایی برخوردار هستند که ضرورت دارد این توانمندی‌ها شناسایی و پرورانده شود.

او با بیان اینکه کمیته امداد، قدم‌های موثری برای اشتغال و توانمندسازی مددجویان برداشته است، افزود: طی ۱۰ ماهه امسال ۷ هزار و ۵۰۰ شغل به همت کمیته امداد استان کرمان ایجاد شده است که بالاتر از سقف تعهد این نهاد در کارگروه اشتغال استان است.

صادقی به ارائه بسته‌های تشویقی به همت این نهاد به کارفرمایان اشاره کرد و بیان داشت: کارفرمایانی که مددجویان تحت حمایت این نهاد و فرزندان آن‌ها را به کار بگیرند، علاوه بر دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ۵۰ میلیون تومانی در ازای به‌کارگیری هر فرزند مددجو از پرداخت بیمه سهم کارفرما نیز به مدت دو سال معاف خواهند شد.

او بیان کرد: کارگاه تولیدی پوشاک در قالب تسهیلات کارفرمایی با ظرفیت اشتغال ۲۰۰ نفر در محل اداره کمیته امداد شهرستان سیرجان راه‌اندازی شد که در فاز نخست راه‌اندازی این کارگاه تولیدی، زمینه اشتغال ۳۰ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان فراهم شد ه است.

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.