سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام مراکز فعال اهدای خون تهران در ۲۲ بهمن

اسامی مراکز فعال اهدای خون تهران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی (چهارشنبه ۲۲ بهمن) اعلام شد.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، چهار مرکز ثابت و یک مرکز سیار اهدای خون در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آماده استقبال از شهروندان تهرانی است.

 روز بیست و دوم بهمن امسال مرکز اهدای خون وصال طبق روال گذشته از ساعت ۸ الی ۲۰:۳۰ و مراکز تهرانپارس، ستاری و شهرری از ساعت ۹ الی ۱۶ فعال هستند. همچنین تیم مستقر شده در فرهنگسرای امام علی (ع) واقع در شهرک اندیشه فاز ۳، بلوار آزادی، مقابل شهرداری اندیشه از ساعت ۹ الی ۱۵ آماده خدمات رسانی به اهداکنندگان است.

روز پنج شنبه ۲۳ بهمن ماه علاوه بر مرکز اهدای خون وصال که از ساعت هشت صبح تا بیست و سی فعال است سه مرکز جامع اهدای خون تهرانپارس، ستاری، شهرری نیز از ساعت ۸ الی ۱۹ و مراکز صدر، پیروزی، نارمک، مترو امام خمینی (ره)، شهریار، رباط کریم و ورامین از ساعت ۸ الی ۱۵ فعال خواهند بود. همچنین تیم‌های سیار حسینیه صاحب الزمان (عج) واقع در امیریه شهریار و تیم کارخانه میهن قرچک واقع در میدان فردیس از ساعت ۹ الی ۱۵ در این روز آماده خدمات رسانی به همشهریان این منطقه هستند.

روز جمعه ۲۴ بهمن نیز مرکز اهدای خون وصال از ساعت ۸ تا ۲۰:۳۰ و مراکز جامع تهرانپارس، ستاری، شهرری از ساعت ۹ الی ۱۶ فعالیت خواهند داشت.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.