سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی:

جشنواره مدرسه ملی انقلاب در اصفهان برگزار شد

جشنواره مدرسه ملی انقلاب با رونمایی از نمایشگاه فعالیت‌های رسانه‌ای مدارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مراسمی با عنوان فعالیت‌های رسانه‌ای مدارس انقلابی، در دبیرستان صارمی ۲ ناحیه ۵ اصفهان برگزار شد.

محسن جعفری مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اصفهان با اشاره به اینکه در شهرستان‌های استان اصفهان ظرفیت بالایی از استعداد‌های دانش‌آموزان داریم، گفت: باید به جوانان و نوجوانان مسئولیت بدهیم، زیرا آن‌ها از توانمندی‌های زیادی برخوردار هستند.

جعفری با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی امام خمینی (ره) افزود: امام راحل، قبل از اینکه رهبر مردم بشوند یک سرپرست با اخلاق در خانواده‌شان بودند که در همین راستا باید زندگی ایشان را الگوی خود قرار دهیم.

او با بیان اینکه احترام به پدر و مادر از واجبات است، گفت: این موضوع باید مد نظر همه دانش آموزان باشد، زیرا بهترین راه موفقیت‌شان در دنیا و آخرت، حفظ جایگاه پدر و مادر است.

در ادامه این برنامه مهدی اسماعیلی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان سخنرانی کرد.

اسماعیلی با بیان اینکه از سخت‌ترین شرایط باید بهترین بهره را برد، گفت: در این شرایط کرونایی باید به گونه‌ای عمل کنیم که در آینده پشیمان نشویم.

او فعالیت‌های فرهنگی آموزش و پرورش را مستدام دانست و بیان کرد: این برنامه‌ها با محدودیت‌هایی انجام شد، اما به به هیچ عنوان تعطیل نشد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه، این جشنواره به مدت ۹ سال است که برگزار می‌شود گفت: امسال به دلیل محدودیت‌های کرونایی ناچار به برگزاری مجازی این رویداد شدیم.

اسماعیلی مهم‌ترین رویکرد برگزاری این جشنواره را کشف استعداد‌های دانش‌آموزان دانست و گفت: مجری برگزاری این مراسم، دانش‌آموزان هستند که این موضوع بسیار حائز اهمیت است، زیرا تأثیرگذاری نقش نوجوانان در این عرصه ستودنی است.

در پایان گروه سرود شهیدان فاطمی از شهرستان شهرضا وابسته به اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان اصفهان به مناسبت دهه فجر سرودی اجرا کردند.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.