سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرهنگ سازی ایمنی در کارگاه‌های صنعتی و تولیدی اردکان

محمد فتاحی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردکان از برگزاری همایش فرهنگ سازی ایمنی در کارگاه‌های صنعتی و تولیدی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد فتاحی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردکان ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر با اشاره به اهمیت بالای بحث ایمنی در محیط کار، حوادث ناشی از کار را چالشی مهم در جامعه کار و تولید دانست.

او ادامه داد: این حوادث در صورتی که به درستی مدیریت و کنترل نشود، در ابعاد انسانی، اجتماعی و اقتصادی جامعه را دچار آسیب و زیان می‌کند.

فتاحی عنوان کرد: حوادث ناشی از کار سبب کندی رشد و توسعه جامعه، تحمیل زیان مالی به کارگر و کارفرما و دولت، خسران سرمایه انسانی و بروز آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی می‌شود.

او با بیان اینکه سرمایه گذاری در امر ایمنی بازگشت سرمایه و مزایای بی شماری در پی دارد، عنوان کرد: در سال‌های اخیر اقدامات تخصصی و بسیار مفیدی با هدف ارتقا شرایط ایمنی در محیط‌های کار از سوی وزارت تعاون، کار صورت گرفته و بر مقولات آموزش، فرهنگ سازی و نظارت مستمر در حوزه ایمنی کار تاکید شده است.

این همایش با حضور مسئولان و کارشناسان ایمنی واحد‌های صنعتی و تولیدی در سالن اجتماعات شرکت آهن و فولاد ارفع شهرستان اردکان برگزار شد.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.