سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به زودی، آغاز گام دوم طرح شهید سلیمانی در قزوین 

معاون بهداشت ودرمان سپاه استان قزوین گفت: مرحله دوم طرح شهید سلیمانی برای ریشه کنی کرونا به زودی اجرا می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ مرادی معاون بهداشت ودرمان سپاه استان گفت: مرحله دوم طرح شهید سلیمانی برای ریشه کنی کرونا با آغاز واکسیناسیون شروع می‌شود و تا پایان ریشه کنی این بیماری ادامه خواهد داشت.

او اضافه کرد: در مرحله اول این طرح تیم‌های مراقبتی شامل ۶۶۵ پزشک، پرستار، بهورز و افراد آموزش دیده با راه اندازی ۱۸ مرکز تست سریع کرونا و یک مرکز منتخب کووید ۱۹ در مجتمع درمانگاهی پاکروان سپاه آغاز به کار کردند.

معاون بهداشت و درمان سپاه استان افزود: در این مدت ۸ هزار و ۶۰۷ تست سریع کرونا انجام و برای ۵۲۶ نفر از بیماران خدمات درمانی در منزل ارائه شد.

سرهنگ مرادی افزود: در این طرح ۴۰۴ پایگاه سلامت در حال فعالیت است.

او اضافه کرد: در مجتمع درمانگاهی پاکروان سپاه هم ۳ هزار و ۴۶۷ بیمار معاینه شدند که برای ۳ هزار و ۱۳۱ نفر تست پی سی آر انجام و آزمایش هزار و ۹۵ نفر مثبت شد.

معاون بهداشت و درمان سپاه استان گفت: یکی از مشکلات موجود کسانی هستند که تست کرونا آن‌ها مثبت است، اما در جامعه حضور می‌یابند که از این افراد در خواست می‌شود برای کاهش شیوع بیماری خود را قرنطینه کنند.

سرهنگ مرادی افزود: اگر این افراد مکان برای قرنطینه شدن ندارند مراکزی برای این گونه افراد در نظر گرفته شده است.

او اضافه کرد: در طرح معیشتی هم تیم‌های رهگیری و مراقبتی ما، بیماران نیازمند را شناسایی می‌کنند و تا کنون برای ۱۹ هزار نفر بسته معیشتی تهیه شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.