معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین از برگزاری مجازی اردو‌های راهیان نور در ۲۷ و ۲۸ بهمن ماه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ حمزه برین، معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان در نشست هماهنگی برگزاری مجازی اردو‌های راهیان نور ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره به برگزاری مجازی اردو‌های راهیان نور امسال گفت: پخش زنده اردو‌های مجازی راهیان نور در ۲۷ و ۲۸ بهمن ماه سال جاری اقدامی مؤثر برای استمرار اردو‌های راهیان نور و بهره برداری معنوی دانش آموزان از این اردوهاست.

سرهنگ برین ادامه داد: شرایط کرونا اگرچه محدودیت‌های حضوری را به همراه داشت، اما برگزاری آن به صورت مجازی می‌تواند ظرفیت‌های بیشتری را برای ما فراهم سازد.

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان عنوان کرد: در گذشته اعزام نیرو‌ها با سهمیه بندی انجام می‌شد و تمام دانش‌آموزان قابلیت حضور در این اردوی معنوی را نداشتند، اما امروز تمام دانش‌آموزان در کنار خانواده‌ها زائر اردو‌های راهیان نور می‌شوند.

وی بیان کرد: تلاش ما این است در راستای برگزاری اردو‌های راهیان نور به صورت پخش زنده از شبکه شاد، صدا و سیما و سایر شبکه‌های مجازی بتوانیم حس و حال معنوی این اردو‌ها را برای دانش‌آموزان و مردم ملموس کنیم.

سرهنگ برین تاکید کرد: محتوای تولید شده و نحوه برگزاری اردوی مجازی باید به گونه‌ای باشند که مخاطبین بتوانند خود را در فضای راهیان نور تجسم کنند.

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان ادامه داد: مأموریت جدی عوامل سپاه، امروز برگزاری اردوی راهیان‌نور مجازی به صورت گسترده و با کیفیت است تا ثابت کند راهیان نور فراموش شدنی نیست و با توجه به شرایط بیماری با شکلی دیگر به فعالیت مؤثر خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.